Aviseringar
Rensa alla

Hur faen gör man nu då? o_o


Ämnesstartare

Jag kan till och börja me och säga att jag föredrar seriösa svar 😉
Men om ni kan några torra skämt så dra dem - kan aldrig få nog av dem ändå :p

Anyway on to the point.

Jag har haft det här problem ett ganska bra tag och hållt inne det hela jävla tiden - men nu börjar jag faen mä *bankar hövvet i skrivbordet!!*.

För att ni ska förstå så får jag nog säga att jag är en person som vill ha det jag inte kan få. Och det är ganska extremt! För så fort jag har fått det så vill jag inte ha det längre... (Childish I know, but I can't help it)

Nu så, jag vill ha ett förhållande - och har haft ett par "potentiella flickvänner" men har valt att stanna utanför för jag vet vad som kommer hända om jag hamnar i ett förhållande me dem.

1-2 veckor, kanske 4 veckor om jag har riktigt tur - sen kommer känslorna att go bye bye -,-"

Till dessa tjejer är det bara jag som behöver ta sista steget, och tro mig - jag har verkligen velat bara gå fram och ge dem en spontant kyss. Men har ännu aldrig gjort det.

Förr eller senare så blir ju dessa potentiella flickvänner, bara vänner eftersom det inte blir nånting.
Which is awesome! yeah.

Men, att veta att jag behöver bara ta ETT steg för att komma in i ett förhållande (vilket jag vill) men 1-2 veckor efter kommer jag tappa känslor för henne helt. Det har börjat bli jävligt irriterande.

Vafan ska jag göra? o_o


   
Citera
time
 time

Jag tror det bästa skulle vara att du klurar ut vem av de här potentiella damerna som kanske är något extra, och sen förklarar du hur det ligger tilll. Det är inte så att bra relationer kommer gratis, alla måste jobba på någonting, och det här är väl grejen du skulle få jobba på.

Ge damerna en chans!


   
SvaraCitera

prinoto:

(Childish I know, but I can't help it)

det där tror jag handlar om vad du har för tankar innan du ger dig in i det du vill ha.

alltså mina tankar om ett förhållande är från början att mina känslor ska få plats hos denna person o bli accepterade. det innebär att jag inte kommer sluta gilla den personen om jag väl får den, jag kommer bara gilla den personen ännu mer.

men om man idoliserar någon och får den personen. så kan det bli som så att man tappar känslorna direkt.

såhär har det varit för mig i alla fall nu när jag tänkt efter.

prinoto:

Vafan ska jag göra? o_o

tycker du ska se dina egna känslor/personlighetsdrag och se hos vilken av dessa personer dom skulle passa in bäst.


   
SvaraCitera

Du ska kanske satsa på att bli ordentligt kär i någon innan du inleder ett förhållande med denna? Tror detta skulle underlätta.


   
SvaraCitera

Man kan inte bli ihop med någon tjej bara för att man inte vill vara ensam..


   
SvaraCitera

prinoto:

Men, att veta att jag behöver bara ta ETT steg för att komma in i ett förhållande (vilket jag vill) men 1-2 veckor efter kommer jag tappa känslor för henne helt. Det har börjat bli jävligt irriterande.

ack ack.. Vilket I-landsproblem...


   
SvaraCitera

prinoto:

1-2 veckor, kanske 4 veckor om jag har riktigt tur - sen kommer känslorna att go bye bye -,-"

Bli player då. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren gubbs! 😉

timeisrunningout:

Ge damerna en chans!

sist jag gav damen en chans slutade med att efter en månad satt jag helt tyst och brydde mig inte ett skit om henne... i slut ändan blev båda sårade.
Och så har jag VÄDLIGT nära att vara tsm med 2 till, och dem slutade inte så bra heller. Tappade känslorna efter knappt en halv vecka efter jag hade kysst ena.

Nu snackar vi knappt längre. I längden tjänar jag på att bara att stanna singel :p

Baader_Meinhof:

Du ska kanske satsa på att bli ordentligt kär i någon innan du inleder ett förhållande med denna?

Jag vet inte vad jag ska säga - men jag kan inte satsa på att bli kär, min kropp säger att jag är intresserad av denna personen/ gillar denna personen then the next day: NOT!

Olycklig:

Man kan inte bli ihop med någon tjej bara för att man inte vill vara ensam..

Jag vet inte om de e för att jag inte vill vara ensam. Men jag tror inte att jag tänker: jo, hon är jag intresserad utav för jag vill inte vara ensam.

Vet inte hur jag ska säga :p

Zerone:

Bli player då.

That doesn't sound like me at all [no-no]


   
SvaraCitera
time
 time

prinoto:

sist jag gav damen en chans slutade med att efter en månad satt jag helt tyst och brydde mig inte ett skit om henne...

Jag menade helt enkelt att du kan vara ärlig när du träffar en tjej, om du nu tycker att det här är ett problem. Om tjejen som fattar tycke för dig vet om att det finns en stor risk att du kommer backa undan om det blir något mer seriöst ger du i alla fall henne en sportslig chans att slippa få hjärtat krossat.


   
SvaraCitera

ey man, är du kär då? allting verkar bara vara tillfälliga förälskelser, bli nt ihop med dem för snabbt utan lär känna dem under en längre period innan ni blir tsm.


   
SvaraCitera

Baader_Meinhof:

Du ska kanske satsa på att bli ordentligt kär i någon innan du inleder ett förhållande med denna? Tror detta skulle underlätta.


   
SvaraCitera

prinoto:

men jag kan inte satsa på att bli kär

Man kan inte bestämma sig för att bli kär [crazy] Det jag menade var att du ska vänta och ta det lungt tills du blir kär, på riktigt [no-no]


   
SvaraCitera

tänk som jag. om man ska leva monogamt så skitsamma vem det är med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maximilliam:

ey man, är du kär då? allting verkar bara vara tillfälliga förälskelser, bli nt ihop med dem för snabbt utan lär känna dem under en längre period innan ni blir tsm.

Tror inte jag e KÄR, men mer intresserad/gillar, och tbh... jag vet nog inte ens hur den känslan känns (då man är kär) :p

timeisrunningout:

Jag menade helt enkelt att du kan vara ärlig när du träffar en tjej, om du nu tycker att det här är ett problem

True... Kanske ^_^

Baader_Meinhof:

Man kan inte bestämma sig för att bli kär Det jag menade var att du ska vänta och ta det lungt tills du blir kär, på riktigt

Om jag väntar, slutar det med att vi förblir vänner :p
Så då e det för det mesta att fortsätta me de jag håller på me xD

Återigen, tack för svaren :p


   
SvaraCitera

prinoto:

Tror inte jag e KÄR, men mer intresserad/gillar, och tbh... jag vet nog inte ens hur den känslan känns (då man är kär) :p

du kmr veta hur det känns när du är riktigt kär asså, bli inte ihop med ngn du bara tror att du gillar, det kan såra den eftersom den antagligen fallit för dig . follow your heart!


   
SvaraCitera