Aviseringar
Rensa alla

Hur fan??


zazz
 zazz
Ämnesstartare

Det finns säkert fler sånna här trådar men pallar ente titta igen om alla men iallafall hur fan ska man komma ut ur garderoben när ens familj e homofobisk o ens kompisar me e de även om dom säger att dom ente e de


   
Citera

man gör det ente och knullar bruds istället.


   
SvaraCitera

låt bli? måste väl inte dom veta


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

man gör det ente och knullar bruds istället.


   
SvaraCitera

Alltså; man behöver ju inte komma ut bara för att man har kommit på att man är homosexuell. Vänta tills du träffar någon, eller när du känner att du är med redo?


   
SvaraCitera
zazz
 zazz
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

man gör det ente och knullar bruds istället.

men nu e de så att ja kanske ente vill de

Unexpected:

låt bli? måste väl inte dom veta

så du menar att dom ente ska veta de om de nu skulle bli så att ja blir ihop me en kille


   
SvaraCitera

zazz:

men nu e de så att ja kanske ente vill de

Jag bryr mig ente.
Vill du verkligen offra din vänskap med dina kompisar bara för att du vill knulla stjärt? i så fall så är du en jävligt dålig kompis.
ego


   
SvaraCitera

zazz:

så du menar att dom ente ska veta de om de nu skulle bli så att ja blir ihop me en kille

du behöver inte berätta någonting, men det kanske är synd att ljuga också. Om du nu skaffar en pojkvän så kan du väl komma ut med det då i så fall?


   
SvaraCitera
zazz
 zazz
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Vill du verkligen offra din vänskap med dina kompisar bara för att du vill knulla stjärt? i så fall så är du en jävligt dålig kompis

vadå dåli kompis ja kan ju ente ändra sånna känslor o de e ju mina kompisar som e dålia kompisar om dom ente kan acceptera de


   
SvaraCitera
zazz
 zazz
Ämnesstartare

Unexpected:

du behöver inte berätta någonting, men det kanske är synd att ljuga också. Om du nu skaffar en pojkvän så kan du väl komma ut med det då i så fall?

jo de e sant men de e kanske rättså bra om man förbereder dom lite så dom ente får en chock när ja kommer me en kille o presenterar han som min kille


   
SvaraCitera

säg det bara


   
SvaraCitera

zazz:

vadå dåli kompis ja kan ju ente ändra sånna känslor o de e ju mina kompisar som e dålia kompisar om dom ente kan acceptera de

Du behöver ju inte visa dina känslor framför dina kompisar om dem nu inte gillar sånt trams.
Dessutom så vet du ju inte ens vad dina polare kommer säga, du har ju inte sagt något än, det kanske visar sig att dina vänner är gay också.. det måste de ju egentligen vara eftersom de hänger med dig, bög smittar..


   
SvaraCitera
zazz
 zazz
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Dessutom så vet du ju inte ens vad dina polare kommer säga, du har ju inte sagt något än, det kanske visar sig att dina vänner är gay också.. det måste de ju egentligen vara eftersom de hänger med dig, bög smittar..

jag tror ente att dom e gay o visst dom har sagt att de skulle va ok för om ja skulle vatt de men när de va nån som sa nånting osså uppfatta dom som att ja va gay så bara skrek dom öööö o flytta sina bänkar så långt ifrån min som möjlit(vi va i klassrummet) så ja tror ju ente direkt på dom


   
SvaraCitera

zazz:

jag tror ente att dom e gay o visst dom har sagt att de skulle va ok för om ja skulle vatt de men när de va nån som sa nånting osså uppfatta dom som att ja va gay så bara skrek dom öööö o flytta sina bänkar så långt ifrån min som möjlit(vi va i klassrummet) så ja tror ju ente direkt på dom

INTE ENTE, INTE!

zazz:

jag tror ente att dom e gay

Du tror fel, har hört en hel del om dina homosexuella vänenr nämligen.
"We know who you are, we hate you and all homosexuals"


   
SvaraCitera

nazgul:

Men dö för helvete bögjävel....[mad]

Att du alltid ska gå över gränsen [zzz]


   
SvaraCitera