Aviseringar
Rensa alla

Hur fan??


Compton GangztaH:

Du tror fel, har hört en hel del om dina homosexuella vänenr nämligen.

mm, jag också! Dom är fett gay.... äckligt...usch....[sad]


   
SvaraCitera

zazz:

jo de e sant men de e kanske rättså bra om man förbereder dom lite så dom ente får en chock när ja kommer me en kille o presenterar han som min k

berätta då om du känner så, är dom sjysta bryr dom sig inte ens.


   
SvaraCitera

Bacarah:

Att du alltid ska gå över gränsen

Skit ner dig, niggerlover...


   
SvaraCitera

zazz:

Det finns säkert fler sånna här trådar men pallar ente titta igen om alla men iallafall hur fan ska man komma ut ur garderoben när ens familj e homofobisk o ens kompisar me e de även om dom säger att dom ente e de

Varför måste du "komma ut" med det då? Håll det för dig själv tills du vet hur du ska säga det helt enkelt.

Och bry dig inte om fittcpna i denna tråden. De är blivande sociala missfall.. precis som de flesta UMnördarna här på forumet. Att folk ens orkar bry sig om andras sexualitet är för mig en gåta.


   
SvaraCitera

nazgul:

mm, jag också! Dom är fett gay.... äckligt...usch....[sad]

jepp [sad]
usch o fy, de får mig att spy!


   
SvaraCitera

nazgul:

Skit ner dig, niggerlover...

[bigsmile]


   
SvaraCitera

nazgul:

Men dö för helvete bögjävel....

[no-no][no-no]


   
SvaraCitera

Bacarah:

[bigsmile]

visst är nazgul rolig när han sätter igång? ^^


   
SvaraCitera

sn1per:

visst är nazgul rolig när han sätter igång? ^^

Ja, ibland får man sig ett gott skratt! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Säg det till dem och sedan så om dom inte accepterar det så gå till socialen så slipper du träffa din familj mer. Det var så jag gjorde och jag kommer nu aldrig mer behöva träffa mamma eller pappa 🙂


   
SvaraCitera
zazz
 zazz
Ämnesstartare

batleth:

Säg det till dem och sedan så om dom inte accepterar det så gå till socialen så slipper du träffa din familj mer. Det var så jag gjorde och jag kommer nu aldrig mer behöva träffa mamma eller pappa 🙂

ok de gick kanske bra för dig men aå kan ente ja göra för ja kan ente leva utan min familj dom betyder för mkt för mig


   
SvaraCitera

zazz:

ok de gick kanske bra för dig men aå kan ente ja göra för ja kan ente leva utan min familj dom betyder för mkt för mig

[confused]

Dom var väl homofober? Varför vill du umgås med homofober?


   
SvaraCitera
zazz
 zazz
Ämnesstartare

batleth:

Dom var väl homofober? Varför vill du umgås med homofober?

ja dom e de men ja kan ente leva utan dom e ändå men dom e ju ente sånna skitalvarlia homofober men dom säger att dom tycker de e äcklit men visst om de e dom som gör valet o ente prata me mig mer då e de en helt annan sak


   
SvaraCitera

Kan du inte bara vänta med att säga det? Varför måste dom tvunget veta det ? [smile]


   
SvaraCitera

batleth:

Det var så jag gjorde och jag kommer nu aldrig mer behöva träffa mamma eller pappa 🙂

Nej vad säger du, så sorligt..... Kan inte jag få bli din nya familj, jag lovar att älska enbart dig Dold text: en tid framöver


   
SvaraCitera