Aviseringar
Rensa alla

hur fan döljer man sin historik?


Ämnesstartare

någon skit har hänt med min dator, vilket har lett till att jag inte kan surfa InPrivate. jag har för mig att det finns något program att ladda ner som tar bort/döljer historik. kan någon hjälpa mig?

mvh desperat


   
Citera
Ämnesstartare

du skulle inte ha porrsurfat från början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan rensa historik via inställningar, vad har du för webläsare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

du kan rensa historik via inställningar, vad har du för webläsare?

mm d kan jag men vill att den inte ska sparas från början

vafan hetere vanlit intern1 explååårerrrrrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

afan hetere vanlit intern

Skaffa chrome så kan du surfa incognito i ny ruta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Skaffa chrome så kan du surfa incognito i ny ruta

kan itne va inne på tiny då


   
SvaraCitera

Ladda ner ett program som heter CCleaner, det rensar din dator på allt skit.


   
SvaraCitera

Prova andra webbläsare? Finns ju fler än chrome liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

firefox kanske?


   
SvaraCitera

åh gud
får flashbacks till när jag lyssnade på en diskussion några kompisar hade kring hur de utvecklat sitt döljande av porrsurfning genom åren.
kände att jag missat ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dra ner firefox, den har privatsurfläge + är snabbare och bättre än explorer (chrome är ännu snabbare men sämre)


   
SvaraCitera

Skaffa bara ett lösenord till din användare så behöver du inte tänka på att rensa historik eller någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ANNARS FINNS SÄKERT NÅGON INCOGNITOAPP DU KAN TANKA HEM VAFAN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns en liten klocka med en grön pil som följer den. Den visar "Tidigare" när du håller muspekaren över. Klicka på den och och till vänster i webbläsaren kommer en spalt med de sidor du besökt från 7 veckor tillbaka. Markera de sidor du vill ta bort ur historiken så kommer de inte komma upp om man aktivt kollar på besökta sidor; OBS - de kommer fortfarande fyllas in i adressfältet. För att ta bort det som fylls i adressfältet (ponera att du sökt på Youtube och vill få väck det, men när du skriver in "y" i adressfältet så fylls det i och upptäcks), så här tar du bort det som fylls i:

Internet Explorer 4.0, 4.01, 5, 5.5, 6.0
Stäng alla instanser av Internet Explorer och alla webbläsarfönster.
- Klicka på Internet-alternativ på Kontrollpanelen.
- Klicka på Rensa Tidigare på fliken Allmänt.
- Klicka på Ja och sedan på OK, så att dialogrutan Internet-alternativ stängs.
(detta vet jag inte om det tar bort historiken, men det tar i alla fall bort det som fylls i vid sökning i adressfältet, så är säkrast att göra det första jag skrev också).

Såhär kan man gå tillväga manuellt i alla fall, och tror att det skall funka fint. Har inte behovet själv att ta bort historik så ofta men när jag väl gör det så tar jag bort det manuellt (men då via Firefox, tycker det är mer lättmanövrerat). Annars finns väl program som gör detta åt en men, bra nödlösning, kanske.

edit: klockan finns bredvid Favoriter, i alla fall i min ickemoddade Internet Explorer-läsare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

långärmade tröjor


   
SvaraCitera