Aviseringar
Rensa alla

Hur fan kan man gilla fittor?


Paseo

jag tycker samtliga könsorgan är fula
tycker att vi borde fått fina o eleganta könsorgan istället så de var fina att titta på
ser ju bara äckliga ut
både kukar och fittor
vidrigt
vill inte se min egen fitta ens, bara fult å se på

fattar inte vrf man vill slicka en fitta. fyyyy. jag vill absolut inte ha oralsex av något slag, varken ge lr få. har aldrig haft, kommer aldrig ha.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Hade killen förväntat sig att jag skulle stoppa mina fingrar i ett liknande geggveck hade jag typ nej tack hej

men du behöver ju inte stoppa fingrarna i en fitta (om du nu inte gillar tjejer.) för killar har ju ingen fitta...

men folk gillar o stoppa fingrarna i fitta för att de e en fitta, svårare än så är det inte. hur är din syn på att få fingrar i ditt slemmiga hål då? är den tanken lika äcklig för dej med?


   
SvaraCitera

Det rent estetiska värdet på en fitta är väl inte särskilt högt (jag reserverar mig för vissa undantag [blush]) rent objektivt, men på det stora hela så spelar ju så mycket annat in. Det är en "port till njutning" för bägge parter och därför är det ju inte orimligt att det undermedvetna tillskriver den ett värde. Hur den ser ut spelar ingen större roll i relation till vad det faktiskt är för något. Tanken på att både få ge och ta emot tillfredsställelse är, åtminstone för min del, inget annat än positiv - och det är till den jag kopplar fittor. De blir vackra på grund av deras funktion. [bigsmile]

Sen finns det också undantag som är såpass estetiskt groteska att ingen funktion i världen, minibar inkluderat, skulle kunna rädda dem. Men sådana extremfall har jag bara sett på bild ett fåtal gånger, och då inte på eget bevåg. [tard]


   
SvaraCitera

elverpigen:

Aw gulligt sagt, tänkte låtsas att jag är bekväm med det också

[y]

elverpigen:

Utveckla. Fattar att d e najs för kukN
Men fingrar? Gegg? Nä?

men asså är ju inte skönt att fingra nån, är väl mest något man gör för dennes skull om den vill det, om man är för lat för att ha sex typ. : $


   
SvaraCitera

jag är som ett barn som gillar att gegga 😀 [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men asså är ju inte skönt att fingra nån, är väl mest något man gör för dennes skull om den vill det, om man är för lat för att ha sex typ. : $

Men ca alla killlar suger ju på att fingra? Och ser tjejens torrhet som ett fabrikatsfel, inte som ett ymptom på att dom är usla ju :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

men du behöver ju inte stoppa fingrarna i en fitta (om du nu inte gillar tjejer.) för killar har ju ingen fitta...men folk gillar o stoppa fingrarna i fitta för att de e en fitta, svårare än så är det inte. hur är din syn på att få fingrar i ditt slemmiga hål då? är den tanken lika äcklig för dej med?

Fattar inte hur partner kan göra det frivilligt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är för örigt gugges fel att jag tänker i dom här banorna


   
SvaraCitera

Som om du inte brukar stoppa fingrar i din fitta. [sad]


   
SvaraCitera

elverpigen:

Fattar inte hur partner kan göra det frivilligt 🙂

största dels är det nog för att ofta den andra partnern gillar det.va gla ist för att dom inte vill pilla i de andra hålet finn de som gillar det med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Som om du inte brukar stoppa fingrar i din fitta.

Jättesällan är det
Typ 5 ggr senaste året tror jag, inte kul liksom

YaBasta:

största dels är det nog för att ofta den andra partnern gillar det.va gla ist för att dom inte vill pilla i de andra hålet finn de som gillar det med

Jag kanske gillar det bättre [wink]
nä men fattar mest inte hur killar verkar tro att det är skönt bara dom petar där och själva verkar njuta som fan av'et och man själv typ jahopp. Nurå.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Jättesällan är det
Typ 5 ggr senaste året tror jag, inte kul liksom

Kanske inte för fingrarna, tänker mig att det är ungefär lika roligt för fittan att bli fingrad på som det skulle vara för en kuk. Fattar inte grejen med att kalla något av dom mer vidrigt än det andra.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Som om du inte brukar stoppa fingrar i din fitta.

hej[love]

Ensamvargen:

Fattar inte grejen med att kalla något av dom mer vidrigt än det andra.

hej igen[love]


   
SvaraCitera

amsi:

hej[love]

amsi:

hej igen[love]

HEJ KUKHORAN! [love]


   
SvaraCitera

elverpigen:

Jag kanske gillar det bättre

[tard]

elverpigen:

nä men fattar mest inte hur killar verkar tro att det är skönt bara dom petar där och själva verkar njuta som fan av'et och man själv typ jahopp. Nurå.

det blir ju en psykisk njutning av de hela inte en fysisk, ya dig?


   
SvaraCitera