Aviseringar
Rensa alla

hur fan ska man göra?


Ämnesstartare

sitter ju bara på mitt rum hela dagarna och låter arslet växa, har inte tränat på 6 dagar och tillochmed på mitt jobb är jag allmänt låg och negativ, hur fan ska allt bli bättre? klart det vore lättare om jag hade fler ungkarlsvänner men de ska ju bara sitta och hålla handen med sina kvinnor som det ändå kommer ta slut med en dag för det gör det alltid förr eller senare

jag har försökt med samma grej, fixa lite kvinnor men hittar bara fel hela tiden och tycker ändå man ska va ungkarl i min ålder men självklart ska ju varenda en runt i kring mig toffla och skita i mig

inga förslag på hur jag ska släppa det här? känns som jag prövat allt redan för att bli positiv, HJÄLP!


   
Citera
Ämnesstartare

Bli bekväm i dig själv till att börja med innan du söker ett liv hos några andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Bli bekväm i dig själv till att börja med innan du söker ett liv hos några andra.

och hur ska det gå till? allt jag vill är att kunna leva livet med mina polare medan vi är vilda och unga, men det blir ju aldrig av eftersom det är kärringar före polare som gäller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

och hur ska det gå till? allt jag vill är att kunna leva livet med mina polare medan vi är vilda och unga, men det blir ju aldrig av eftersom det är kärringar före polare som gäller

Men då har du ett liv med dem och inte dig själv. Uppskatta deras kärlek till andra och var nöjd med den tid du får ha med dem. Finn andra vänner men hitta egna intressen. Sitt inte hemma och tro att någon annan ska göra livet åt dig, uppskatta saker som filmer, böcker, sängen, bio osv. Man behöver inte alltid andra människor för att känna att man har ett liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Man behöver inte alltid andra människor för att känna att man har ett liv

vad jag menar är att det har sett ut såhär de närmsta tre åren eller så, INGET förändras och gör det det så äre bara till det sämre, jag är nog bara fel årgång, på mina föräldrars tid väntade man minsann till man hade fyllt minst 25 innan man började dissa polare för brudar/grabbar men i den åldern äre iaf okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

tillochmed på mitt jobb är jag allmänt låg och negativ

Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar.


   
SvaraCitera

Börja åka längdskidor [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får det ju att låta som att alla ungkarlar helt plötsligt har blivit tofflor. Det finns gott om folk att hänga med. Vidga bara vyerna lite och sluta försöka ändra på det som inte går att ändra på. Om dina vänner alla bestämt sig för att deras liv fr o m nu enbart ska anpassas utefter sina flickvänner/fästmöer/fruar så är det mer deras förlust.

Ditt liv förändras inte i samma takt som deras, that's all. Du är inte ensam om att känna så. Vänner kommer och vänner går, så om det är ett hopplöst fall kanske det är bäst att du börjar söka annat umgänge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl_Bertil Jonsson:

Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar.

Lyckas med saker är vad jag gör, men belönas jag på nåt sätt? Nej. Jag kommer tvingas ta till drastiska åtgärder för det här, nu när man har legat lågt ett tag och äntligen fått lite godare rykte, men det händer ju ingenting!

Annorlunda vare när jag var ung

Olycklig:

Börja åka längdskidor [party]

Hur kan du va olycklig om du vet lösningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ditt liv förändras inte i samma takt som deras, that's all. Du är inte ensam om att känna så. Vänner kommer och vänner går, så om det är ett hopplöst fall kanske det är bäst att du börjar söka annat umgänge.

Det är det som är felet. När jag hittar nya polare gör dom samma sak, jag har haft mina chanser också att bli sån men jag vill inte, jag vill vänta men dom ska börja toffla med första bästa och det spelar ingen roll vad jag gör, eller hur många nya polare jag hittar, det går bara inte liksom


   
SvaraCitera

Fortsätt leta.


   
SvaraCitera

The Saviour:

hur fan ska allt bli bättre?

Ta tag i det, det är svårt i början men sen mår man bättre [y]
Det är svårt att ta första steget och resa sig från stolen men när du väl gjort det så blir det enklare. Det finns motgångar överallt och en del går inte att fixa men då hittar man något annat! Försök att tänka positivt!
Lycka till [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whatever:

Lycka till [love]

nu....gåre bara upp och ner

var ute och festade mina nya singelvänner i lördags, vi söp, raggade, träffade ännu mer nytt folk och hade det allmänt trevligt

så skulle jag träffa mina gamla vänner idag, och det var som vanligt tjejen måste vara med de måste hålla handen och hålla på o tönta sig, varför kan folk inte göra sånt här när de fyllt 30 och levt sitt liv ist?! det är så jävla korkat åhhhhhhhhh vad ska jag ta mig till?!?!?!?![cry]

aja skönt att man reser utomlands snart, tror dock inte att gänget har blivit ungkarlar när jag kommer hem


   
SvaraCitera