Aviseringar
Rensa alla

Hur fan ska man veta?!


Ämnesstartare

Okej såhär är det. Jag har börjat gilla en kille i min klass mer och mer för varje dag, varje gång jag ser honom, varje gång jag känner hans doft, varje gång jag hör hans röst, ja ni vet kanske känslan? Men hur fan ska jag veta att han gillar mig eller åtminstone är intresserad av mig? När vi pratar med varandra så har han full fokus på mig. Han kollar mig djupt i mina ögon med hans blå vackra ögon som man bara drinkar i, han verkligen lyssnar och hör mig, han ler men det betyder väl inte att han är intresserad av mig? När vi stöter på varandra privat så utbrister han alltid "Tjena ***!!" Och för nån vecka sedan va jag ute med mina tjejkompisar och vi stötte på denna killen och hans kompisar (hans kompisar går också i min klass) och vi började va litegrann. Men vi snackade fan inte med varandra... Men grejen är den att det kändes som att han försökte imponera på mig lite. Han gav roliga kommentarer, spelade rolig, va glad han va bara allmänt söt. Så fort jag har problem brukar han säga "Vill du ha hjälp?" Jag skulle väldigt gärna vilja skicka ett sms till honom om hur jag känner men han brukar inte alltid svara och jag är inte säker på vad jag ska skriva. Ska jag skriva ett löjligt "vad gör du?" sms eller vad? Hur beter sig killar när de gillar/ är intresserade av en tjej? Någon som vet? Och vad ska jag smsa till honom? HJÄLP MIG!!!


   
Citera

fråga om ni kan träffas

se vad som händer

om du inte märkt/fått svar redan då så frågar du om han är intresserad


   
SvaraCitera

Killar är oftast väldigt tydliga när dem gillar en. De vill alltid ha din uppmärksamhet och försöket alltid få dig att skratta, om man snackar med andra killar kan de oftast komma i mellan och börja snacka med en. Sen kollar de mycket på en. Det är typ det jag har märkt av om en kille gillar en och man kan verkligen se på deras ansiktsuttryck när de kollar på en om de gillar en... (Såklart varierar det, det beror på hur killen är men de här är de vanligaste tecknen)

Jag tycker att du ska satsa och skriva till honom och fråga vad han gör eller något sådant 😛 


   
SvaraCitera

Börja bara skriva med honom och se vad som händer 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Jag tycker inte det går att säga på rak arm hur killar beter sig när de gillar någon. Alla är individer. Vissa ger en massor med uppmärksamhet och andra blir till och med kalla. Hade för några år sen en beef med en kille som alltid skulle dryga och snäsa mot mig och inte förrän långt efteråt sa han att han betedde sig sådär för att han var hopplöst förälskad i mig, haha.

Lättast är att umgås med personen, lära känna dem och ta eget initiativ, se vad som händer.


   
SvaraCitera
SOMBI

Mallabella: han brukar inte alltid svara

så du har skrivit till honom innan?


   
SvaraCitera