Aviseringar
Rensa alla

Hur fan skaffar man en dildo, vad går att använda istället ?


Ämnesstartare

Låt titeln snacka, asså finns det någon hemmagrej man kan använda och nej jag vill inte ha fler videos på tjejer som sticker upp en gurka på fel ställen [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

finns att köpa på apoteket. är lite tveksam till om dom säljer till 13-åringar dock [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är lite tveksam till om dom säljer till 13-åringar dock

Det är ju det som är problemet lite [cute]


   
SvaraCitera

jessibabe96:

Det är ju det som är problemet lite [cute]

Låt pappsen köpa ut åt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tornapart:

Låt pappsen köpa ut åt dig.

I wish [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan beställa på nätet, teknikmagasinet, clas ohlson och sånt tror jag faktiskt har dildos. Ingen kan du ana vad det är du beställt dessutom.

enhimmelskdrog:

är lite tveksam till om dom säljer till 13-åringar dock

Vad fånigt det skulle vara att ha åldergräns på sexleksaker :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Vad fånigt det skulle vara att ha åldergräns på sexleksaker :S

jag gick in en sexshop när jag var 17 och tjejen som jobbade där sa typ "helst säljer vi inte till folk under 18 men eftersom du är 17 går det väl bra ändå" [tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Vad fånigt det skulle vara att ha åldergräns på sexleksaker :S

EXAKT !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag gick in en sexshop när jag var 17 och tjejen som jobbade där sa typ "helst säljer vi inte till folk under 18 men eftersom du är 17 går det väl bra ändå"

Men vad cp! Ska unga tonåringar inte få ha en egen sexualitet liksom. Hur skulle det kunna skada att ha en dildo eller liknande :S Man borde uppmuntra tjejer att skaffa sådana saker, många flickor är ju så töntiga när det gäller kunnande över sin egen anatomi och sexualitet. Det borde uppmuntras!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Det borde uppmuntras!

jaa, tycker jag med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saken är väl att hon måste betala fakturan.

Men kanske kan du be någon hjälpa dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet att kondomeriet har 16-årsgräns i butiken, när jag frågade varför svarade de att det annars kommer in en sån jävla massa småungar som står och fnissar och välter grejer.

Men apoteket har tydligen ingen åldersgräns. Dock är apotekets sexleksaker rätt dyra; det är säkert bra kvalitét men det är mycket pengar när man är 13.

Annars borde väl vad som helst av passande storlek funka? Har sett folk använda stearinljus, hårborstar, spritpennor av större modell (dock ej så smart idé om den läcker :S), bananer osv.
Är väl bara att ta något?

Ni tjejer har det så lyxigt. Massa alternativ liksom. För oss är det bara "fram, tillbaka, fram, tillbaka, rinse and repeat". Tråkigt.


   
SvaraCitera
oktan

Fukostkorv, båtmotor, borrmaskin med en skruvmejsel fastsätt i chucken, banan, växelspaken i bilen, falukorv, använd fantasin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktan:

växelspaken i bilen,

haha har faktiskt sett en porrfilm med en tjej som gjorde det! Sjukt nog var det jättehett :$ vilket är lite stört då jag finner bilar bland det tråkigaste i universum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

Saken är väl att hon måste betala fakturan.

Postförskott?


   
SvaraCitera