Aviseringar
Rensa alla

HUR FAN SPELAR MAN! [mad]


tror det finns någon regel om att man inte får lyfta klubban högt, typ [rolleyes]


   
SvaraCitera

Lounge Act:

tror det finns någon regel om att man inte får lyfta klubban högt, typ [rolleyes]

[y]


   
SvaraCitera

davvelito:

[y]

korrekt? yes [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

skitsamma:P

[y]

davvelito:

Något med skolan alltså?..

Ja tror det [shake]

davvelito:

Men antagligen får inte klubban(bladsidan) vara ovanför midjan när du tar emot en boll eller skjuter. Du får inte hoppa och ta ner den på bröstet samtidigt. (Nicka minns jag inte riktigt, men tror man inte får).

[sad] den kommer jag faila på [n] Man har ju reflexer som fäller upp klubban om bolljäveln kommer mot en...

davvelito:

Man får inte stoppa bollen med handen.

Även där kommer jag faila [n]

davvelito:

Du får heller inte vara innanför den lilla målgården vid målvakten. När målvakten kastar ut bollen måste den studsa innan halva innan den går över till andra halvan av planen

okok

davvelito:

Inga tacklingar och sådant men kampspel axel mot axel är tillåtet.

[n][sad]

davvelito:

I sin helhet är det så.

Tack [y]

Lounge Act:

hahaha [sad] osmart.

[n] Ja, jag handlar så impulsivt i stressade situationer [n]

Lounge Act:

nåväl, vet ingenting om bandy. improvisera som på skolgymnastiken?

höhö[rolleyes] Saken är att vi får välja vad vi ska göra på gympan, inte fan väljer man bandy då xD Det är ju trökigt [n] Jaja jag får väl låsas att ja kan xD

Lounge Act:

tror det finns någon regel om att man inte får lyfta klubban högt, typ [rolleyes]

Jo det har jag också hört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MYGOD VILKET LÅNGT INLÄGG [tard][chocked]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

davvelito: Man får inte stoppa bollen med handen.
Även där kommer jag faila [n]

HAHA [sad]

jaag_91_:

höhö[rolleyes]text

lycka till [smile] glömm inte att ha roligt [badgrin]


   
SvaraCitera

Lounge Act:

korrekt? yes [y]

Du var på god väg.[smile]

jaag_91_:

[sad] den kommer jag faila på [n] Man har ju reflexer som fäller upp klubban om bolljäveln kommer mot en...

Alltid lika kul och se någon beginner börja vifta med klubban uppe i luften, oftast bruka brudar göra de misstagen och börjar skrika när domaren blåser och så skrattar alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

HAHA [sad]

[sad]

Lounge Act:

lycka till [smile] glömm inte att ha roligt [badgrin]

Äh kvittar väl om jag har kul [zzz] huvudsaken dom andra har kul åt mig i stället för å bli arg när dom ser hur kass jag är [y][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Alltid lika kul och se någon beginner börja vifta med klubban uppe i luften, oftast bruka brudar göra de misstagen och börjar skrika när domaren blåser och så skrattar alla.

Höhö så kommer det nog bli några gånger [zzz] så blir det straff åt det andra laget åsså failar vi [y]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Höhö så kommer det nog bli några gånger [zzz] så blir det straff åt det andra laget åsså failar vi [y]

Låter härligt, men ligg bara på rätt sida hela tiden. Alltså mellan ditt mål och spelaren. Om du ligger rätt behöver du inte springa lika mycket och inte alls lika jobbigt.


   
SvaraCitera

Du är dömd att förlora.

Men om du kommer bakom en spelare som har bollen vid sargen så är det bara att ta upp klubban checka honom i ryggen. Spel om boll liksom!


   
SvaraCitera

Jag har hållit på med innebandy i tio år och har även varit distriktsdomare och dömt Div 1 [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Alltså mellan ditt mål och spelaren.

vilken spelare? [tard]

davvelito:

Om du ligger rätt behöver du inte springa lika mycket och inte alls lika jobbigt.

Låter naaaajs [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Du är dömd att förlora.

Näe[no-no] mitt lag är pga mig [zzz]

Diabolus:

Men om du kommer bakom en spelare som har bollen vid sargen så är det bara att ta upp klubban checka honom i ryggen. Spel om boll liksom!

[no-no][no-no]

DeathOrGlory:

Jag har hållit på med innebandy i tio år och har även varit distriktsdomare och dömt Div 1 [cool]

Då måste du lära mig tiss i möra [y]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Jag har hållit på med innebandy i tio år och har även varit distriktsdomare och dömt Div 1 [cool]

Rätta det jag skrev, inte helt 100[party]

jaag_91_:

vilken spelare? [tard]

Om de andra har bollen så ska du vara närmare ditt egna mål än motståndaren, för att göra det enkelt.


   
SvaraCitera