Aviseringar
Rensa alla

HUR fan vet man att en tjej gillar en?


SKORPIONEN:

just do it, du förlorar inget på det.

Han kan ju bli förnedrad Förvånad Vetskapen om att han helt enkelt inte duger som han är!


   
SvaraCitera

Nahual:

Därav dödshotet tänkte jag. Tortyr kanske också är nödvändigt.

Lite överdrivet. Men visst, go for it. 


   
SvaraCitera

Nahual:

Han kan ju bli förnedrad Förvånad Vetskapen om att han helt enkelt inte duger som han är!

Haha nä lägg av pandan, man blir inte förnedrad bara för att en tjej har tackat nej, finns många andra vettu! 


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Haha nä lägg av pandan, man blir inte förnedrad bara för att en tjej har tackat nej, finns många andra vettu! 

Men man vill ju ha den man är kär i! Gråter Så är man inte bra nog, kan inte leva upp till hennes krav.


   
SvaraCitera

Att ställa en direkt fråga är fan en stor turn off.. 

Börja med små hints och trappa upp dem efterhand. 


   
SvaraCitera

det gör den/dem inte


   
SvaraCitera

Nahual:

Men man vill ju ha den man är kär i! Gråter Så är man inte bra nog, kan inte leva upp till hennes krav.

Om man verkligen vill ha den man är kär i så är det som sagt så enkelt som att bara fråga. Antingen får man ett ja eller nej, det är bara deal with it. Men bara för att man har fått ett nej betyder det inte att man inte duger som person utan man får keep your head up! 


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Om man verkligen vill ha den man är kär i så är det som sagt så enkelt som att bara fråga. Antingen får man ett ja eller nej, det är bara deal with it. Men bara för att man har fått ett nej betyder det inte att man inte duger som person utan man får keep your head up! 

Men jag vill inte duga som person, vad ska det vara bra till!? Vill duga åt henne ju!Gråter


   
SvaraCitera

Nahual:

Men jag vill inte duga som person, vad ska det vara bra till!? Vill duga åt henne ju!Gråter

Aha så det är du som har problem med tjejer? Jadu, om hon inte tycker att du duger för henne så hade jag nog lämnat henne för gott även om det kanske inte är så lätt för vissa. Men det är möjligt att gå vidare! 


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Aha så det är du som har problem med tjejer? Jadu, om hon inte tycker att du duger för henne så hade jag nog lämnat henne för gott även om det kanske inte är så lätt för vissa. Men det är möjligt att gå vidare! 

Måste bli bättre bara! Så man duger!


   
SvaraCitera

Nahual:

Måste bli bättre bara! Så man duger!

Jaha så du anser inte att du är bra som du är och duger? 


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Jaha så du anser inte att du är bra som du är och duger? 

Men det är ju redan fastslaget när man blir nekad! Duger man så blir man inte nekad.


   
SvaraCitera

Nahual:

Men det är ju redan fastslaget när man blir nekad! Duger man så blir man inte nekad.

Så bara för att man har blivit nekad av EN person så duger man inte? 


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Så bara för att man har blivit nekad av EN person så duger man inte? 

Ja, det är ju liksom det ordet betyder.


   
SvaraCitera

Nahual:

Ja, det är ju liksom det ordet betyder.

Haha du är rolig du, men är du seriös? Allt handlar ju om personen har känslor för dig eller inte. Det har inget med ens duglighet att göra. 


   
SvaraCitera