Aviseringar
Rensa alla

hur får du maximail energi?


Lounge
Ämnesstartare

sådan energi som gör att man kan städa kontinuerligt utan att ta paus varannan minut


   
Citera
Ämnesetiketter

har inte det


   
SvaraCitera

bara om jag vet att jag måste städa snabbt för att jag ska göra någonting kul


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

amsi:
har inte det

inte jag heller


   
SvaraCitera

att må bra och redbull


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

FruLiten:
att må bra och redbull

hur mår du bra?


   
SvaraCitera
penja

Har städat i tre dagar nu. Men massa massa pauser. Nu har jag lyckats dammsuga iaf, antaglugen för att jag ska i är ikväll och måste vara klar innan det. 

Nu ska jag bara ta tag i nästa jobbiga grej.. Packa för en vecka på Öland. Eftersom jag ska ut ikväll, lch åka tidigt imorgon sådär jag få det gjort nu. 


   
SvaraCitera

Jag vet inte för jag går på antidepressiva så vet inte riktigt hur det är att vara glad på riktigt, men vet du inte hur du gör för att må bra? 

Lounge: hur mår du bra?


   
SvaraCitera
penja

Orkar bara inte skriva rätt från mobilen. 


   
SvaraCitera

asså man måste väl va motiverad  till att städa. även om man har fett m energi orkar man väl inte göra 1 så tråkig sak. får väl tänka på hur fint d blir sen 😎


   
SvaraCitera

Brukar räcka med att jag äter som jag gör plus kaffe och träning. Är som en duracellkanin då. Då mår jag asbra.


   
SvaraCitera

Lounge:
sådan energi som gör att man kan städa kontinuerligt utan att ta paus varannan minut

måste vänta med städandet tills jag är sugen. nu är jag sugen rätt mkt och ofta, idag har jag till och med dammtorkat utan att jag ska ha gäster. tänk om jag håller på att bli knäpp. eller vuxen.


   
SvaraCitera

vanligtvis skiter jag i omdet är stökigt eller inte, för 2 v sen fick jag hetsstäda och det var så jobbigt att jag hållit efter det sen dess 🙁


   
SvaraCitera

red bull/dylikt, jävlar anamma och RAtM på hög volle. när krypton var lagligt brukade jag använda det (och allehanda tilltugg) som belöning efter storstädningar.


   
SvaraCitera

orkar bara städa om jag ska ha gäster


   
SvaraCitera