Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag bort färgen från mina converse?


Ämnesstartare

Nu är det såhär att jag har varit dum och ritat med tusch på övre sidan av mina converse, på gummmit alltså. Det blev dock inte lika snyggt som jag trodde att det skulle bli och nu har jag ingen aning hur jag ska få bort den satans färgen... [rolleyes]

Har prövat med lite olika grejer, vatten och tvål funkar lika lite som diskmedel och alla andra rengöringsgrejer jag kan hitta. Skulle verkligen uppskatta tips!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hoppas du aldrig får bort den, då kanske du lär dig att tänka innan du agerar [love]


   
SvaraCitera

bensin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns en rengöringsspray som e till för just fläckar (på kläder osv), tror den e mörkblå. kolla på ica


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aceton alternativt typ lacknafta.


   
SvaraCitera

prova vanish och säg adjö till fläckar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aceton eller något annat med lösningsmedel. eller så målar du på med en whiteboardpenna och torkar bort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

aceton


   
SvaraCitera
Molly

gnugga som fan ^^


   
SvaraCitera

Kaey:

Det blev dock inte lika snyggt som jag trodde att det skulle bli och nu har jag ingen aning hur jag ska få bort den satans färgen...

Kanske skulle tänkt på det tidigare? och blir det inte snyggare om man inte ritar på dem? tycker jag i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror tyvärr det är: kört eftersom tusch brukar krypa ner gnska bra i gummit och ej försvinna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovar att du skrev typ "dans dans dans" eller något sådant fjantigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

lovar att du skrev typ "dans dans dans" eller något sådant fjantigt!

Bara du som gör sånt. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Bara du som gör sånt. [no-no]

har inte skrivit något på mina converse, men om jag gjorde det skulle jag skriva något manligt som typ "you either die a hero or live long enough to become a villain //barack obama" eller "Love, peace and unity Siberia the place to be".

Du däremot har säkert skrivit "skratta om ni vill, vi rör oss ni står still!" på dina dressman-skor!!!


   
SvaraCitera