Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag en tjej


Ämnesstartare

Grejen är den att jag har svårt att Prata med tjejer , sist jag hade ett förhållande var typ 2 år sen . Sen dess har det bara varit några få gånger jag strulat runt med tjejer men inget mer . Ñu har jag börjat Känna mig sjukt ensam och vill få en tjej men som sagt har svårt att Prata med dem och det var längesen jag sist hade någon så vet inte riktigt hur jag ska göra :/ jag gillar en tjej som precis blev tillsammans med någon och kan ñu inte sluta tänka på henne så måste få en annan haha . Lite tipa om vad jag ska göra ? 


   
Citera

Hur gammal är du?

Cafloco: Grejen är den att jag har svårt att Prata med tjejer

Och det får du sluta upp med.


   
SvaraCitera

till och börja med kan du sluta skriva att tjejer är någon man får.


   
SvaraCitera

Hitta ngn trevlig tjej o snacka med henne! VISA LITE STAKE FÖR FAN!


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

Tjejer är något man förtjänar. Det är bara att försöka hårdare.


   
SvaraCitera

du måste visa att du uppskattar henne genom att ta hon på röven eller så kan du visa dina starka armar och fråga "är du våt?"


   
SvaraCitera

man går på charmkurs hos scherre


   
SvaraCitera

LiberalWarrioe: du måste visa att du uppskattar henne genom att ta hon på röven eller så kan du visa dina starka armar och fråga "är du våt?"

HAHAHHAHAHAHAHHAHA bästa tipsen ever 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahah fuck er lallare hela bunten 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
till och börja med kan du sluta skriva att tjejer är någon man får.

menade inte det på det sättet ! det är bara mitt talesätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisa20088:
Hitta ngn trevlig tjej o snacka med henne! VISA LITE STAKE FÖR FAN!

haha tack


   
SvaraCitera

Oj, välkommen i klubben. Jag lyckas inte själv, så mina tips är väll inte så bra, kan tänkas.
   Men lär dig att börja spontanhälsa på främmande random-tjejer, bara för att. Därefter lär du märka att tjejer inte är så farliga, oftast inte iaf, och börjar börja kunna prata med dom allt mer.


   
SvaraCitera

LiberalWarrioe:
du måste visa att du uppskattar henne genom att ta hon på röven eller så kan du visa dina starka armar och fråga "är du våt?"

Uppskattning vare ja 😉


   
SvaraCitera

Sherre: Och det får du sluta upp med.

För det fixar man bara sådär...


   
SvaraCitera