Aviseringar
Rensa alla

hur får jag feber?


Ämnesstartare

ja de här kanske låter sjukt, men jag skiter i.
Hur ska jag lyckas få feber?
jag vill slippa skolan och mina föräldrar går inte på om jag bara säger: jag har ont i magen, eller nått.
Så hur ska jag lyckas få feber?


   
Citera

Lär dig ta skiten som en man istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Lär dig ta skiten som en man istället!

haha jag är ingen man 😀 vi ska ha orienterings skit och grejer -.- ,


   
SvaraCitera
mynona

Har du ingen skådespelarförmåga? Det är bättre att lära sig simulera på ett övertygande sätt än att bli sjuk på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Har du ingen skådespelarförmåga? Det är bättre att lära sig simulera på ett övertygande sätt än att bli sjuk på riktigt.

joo jag är väll GANSKA bra, men att fejka feber vet jag inte.. HUR ska jag fejka isåfall xO


   
SvaraCitera

du inhalerar en bacill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du inhalerar en bacill

vadå inhalerar? vad är de? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl bättre att fejka typ magsjuka än feber. Ta lite laxermedel och skit ner toan och säg att du måste stanna hemma för att du har dålig mage eller något...


   
SvaraCitera

sitt under en varm lampa jättelänge tills du är asvarm sen går du till din förälder och säger åt den att känna på din panna. enkelt

eller fejka magsjuka. är enklare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

sitt under en varm lampa jättelänge tills du är asvarm sen går du till din förälder och säger åt den att känna på din panna. enkelt

eller fejka magsjuka. är enklare

smaaaart, men tänk om dom tar tempen då , hur fejkar man magsjuka?


   
SvaraCitera

lenne1234:

smaaaart, men tänk om dom tar tempen då , hur fejkar man magsjuka?

tar de tempen blir det svårt, det är en risk. räcker väl med att gå in på toa och stanna där en kvart-20 min och säga att du har jätteont i magen och haft massa diarre. de kollar väl inte på dig när du är på toa? sen äter du lite under dagen eller i smyg så att din ont i magen sjukdom ser riktig ut

eller så kan du prova duscha kallt innan du lägger dig och sen sitter du naken eller i underkläder vid ett öppet fönster hela natten. då borde du bli rätt nerkyld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lenne1234:

hur fejkar man magsjuka?

Nirr:

Ta lite laxermedel och skit ner toan

!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Är väl bara att ringa och sjukanmäla dig själv? Alt skolka.


   
SvaraCitera

"-jävlar vilka dödsryckningar jag hade inatt alltså. ska nog inte ge mig ut i första taget"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Är väl bara att ringa och sjukanmäla dig själv? Alt skolka.

lärarna skriver de på ''skolia'' där föräldrar kan se om jag skolkar eller om jag sjukanmält mej eller nått :/

Zeppelin:

"-jävlar vilka dödsryckningar jag hade inatt alltså. ska nog inte ge mig ut i första taget"

haha de skulle funkat de ox¨å, men jag sa attjag mådde jätteilla och låssades kvällen innan att jag mådde illa då oxå och fick stanna hemma 😀


   
SvaraCitera