Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag henne att bli intresserad


Ämnesstartare

Tjena boys & girls. Nu är det så att jag skriver med en tjej jag är hemskt förtjust i. Men vet inte helt om hon tycker om mig, hur ska jag göra för att hon ska tycka om mig så att säga... Hon känner mig knappt, hon behöver liksom veta mer om mig för det här ska bli något känns det som. Men hur ska jag uttrycka mig? 🙂 


   
Citera

skicka dicpic så har du henne direkt Tumme upp


   
SvaraCitera
Kudhos

Känns rent generellt som att ni behöver snacka mer. Lära känna varandra mer. 


   
SvaraCitera

Visa att du är intresserar av henne. Fråga henne saker. Skriv att du gillar hennes personlighet, hur hon är och att du gillar att skriva med henne. Skriv att du ofta tänker på henne, om du nu gör det. Tjejer älskar att få höra såna personliga komplimanger som inte rör utseendet. Förhoppningsvis blir hon smickrad och börjar fråga dig saker, vilket kan resultera i att hon blir förtjust i dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-Martina-:
Visa att du är intresserar av henne. Fråga henne saker. Skriv att du gillar hennes personlighet, hur hon är och att du gillar att skriva med henne. Skriv att du ofta tänker på henne, om du nu gör det. Tjejer älskar att få höra såna personliga komplimanger som inte rör utseendet. Förhoppningsvis blir hon smickrad och börjar fråga dig saker, vilket kan resultera i att hon blir förtjust i dig.

Hur ska jag börja konversationerna? Känner mig så tråkig när jag börjar att fråga vad hon gör, hur  hon mår, hur hon haft det osv ... :/


   
SvaraCitera

Nej det är inte tråkigt. Men för att variera kan du också börja med att säga att du tänkt på henne idag eller att du längtat efter att skriva med henne t ex.


   
SvaraCitera

Prata mer, kom på nya saker att prata om.


   
SvaraCitera