Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag henne att gilla mig?


Ämnesstartare

Tja, 
jag träffade en gammal kompis då han var med sin kollega, jag i han pratade i typ 5 minuter sen gick dem, under dem 5 minuterna så la jag märke till att hans kollega var enormt söt, så jag drog iväg ett sms till min polare och frågade om det fanns någon möjlighet att få hennes nr. En stund senare fick jag svar med hennes nr och namn, när jag frågade honom om Jon visste att jag hade fått numret så sa han att de va hon som skrev det. Vi började smsa till varandra, sen efter några dagar så ringde jag henne och vi pratade, då jag har ringt henne och hon inte kunnat svara så har hon ringt upp eller smsat och förklarat vd hon inte har svarat. Efter inhänger 2 veckor så frågade jag henne om hon ville träffas, men Jon kunde inte då på grund utav att hon hade tenta. Vi fortsatte smsa och prata, sen på Valborg så sa hon att hon skulle till Uppsala och att vi kunde ses där då, vilket vi gjorde, efter det så försökte jag fråga ut henne igen men fick inget direkt svar, så Snälla hjälp mig att vinna hennes intresse :/


   
Citera


   
SvaraCitera

blaserad:

Det där hade fungerat på mig. Kan bekräfta att alla kvinnor är likadana och vem som helst skulle falla för en snubbe med egen bil och stor högtalare. You go TS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen klippet och tycker själv att det är en härlig idé, men samtidigt känns det lite som"stalker" om jag skulle söka efter henne på hitta.se och åka ut till henne :/


   
SvaraCitera

Det får du inte, friendzone incoming 


   
SvaraCitera