Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag honom att....


Ämnesstartare

Hej på er, har ett förhållande sen ett halvår tillbaka... Han är helt underbar osv, men en sak är jag lite missnöjd med....
Jag vill att han ska ta på mig mer, men vet ej hur jag ska få honom att göra de [crazy]
Någon som har förslag?[rolleyes]


   
Citera

Du säger d till honom rakt ut din förbannade idiot, kan du använda käften till att suga kan du nog prata.


   
SvaraCitera

varför inta tala om det för honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg till honom


   
SvaraCitera

kan ta på dej om du vill[wink][wink][wink]

Tözen:

Du säger d till honom rakt ut din förbannade idiot, kan du använda käften till att suga kan du nog prata.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För er som är oseriösa kan ni väl bara låta bli o skriva!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg till honom.
Eller ta hans hand och lägg den där du vill ha den.[rolleyes]


   
SvaraCitera

alla är seriösa förbannade pucko, tonåringar eller människor överhuvudtaget är idioter, dom kan snacka jävligt mycke skit men dom kan itne öppna käften och prata med sin partner, kan man inte prata om sex så är man fan inte mogen för d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sofie__90:

Jag vill att han ska ta på mig mer, men vet ej hur jag ska få honom att göra de [crazy]
Någon som har förslag?[rolleyes]

Han kanske tycker du är äcklig.


   
SvaraCitera

Sofie__90:

För er som är oseriösa kan ni väl bara låta bli o skriva!

Tözen har rätt även om hon är odiplomatisk. Det bästa är att faktiskt prata med din kille om erat sexliv.


   
SvaraCitera

Smertesorg:

Han kanske tycker du är äcklig.

[mad][mad] varför försöker du såra henne för????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska prat med honom, vill bara höra om ni hade några roligare tips 🙂

[love]


   
SvaraCitera

Alltså ta på dig, som i smeka eller? Om han tar på dig lite, typ smeker dig på ryggen en sekund, så kan du bara säga "gör sådär igen, det var skönt".. så kommer han tänka på det till nästa gång. Sen får du säga "du får ta på mig lite oftare [blush]" sådär blygt eller nåt :> är väl kanske inte så roligt.... men du får iaf det du vill ha x)


   
SvaraCitera

Tözen:

Du säger d till honom rakt ut din förbannade idiot, kan du använda käften till att suga kan du nog prata.

Diggade det svaret faktiskt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

[mad][mad] varför försöker du såra henne för????

Hahahah


   
SvaraCitera