Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag kontakt med killen jag varit intresserad av så länge?


Ämnesstartare

för att sedan kunna säga hej dvs 🙂


   
SvaraCitera

Le till honom i skolan iallafall!.. Lägg till honom på facebook (lol) om ni inte är vänner där. Skriv sedan till honom (exempelvis imorgon för 1. då kan du fråga vad som händer till helgen 2. om något går fel har han helgen på sig att "glömma" det) Lycka till:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jenniferh:
Le till honom i skolan iallafall!.. Lägg till honom på facebook (lol) om ni inte är vänner där. Skriv sedan till honom (exempelvis imorgon för 1. då kan du fråga vad som händer till helgen 2. om något går fel har han helgen på sig att "glömma" det) Lycka till:-)

Ja, jag kan ju fortsätta med ögonkontakt och sedan le. Men det vore ju bra om man får något tillbaka då också annars känns det helt meningslöst. Haha jag brukar inte adda folk sådär men om man visat någon form av kontakt så ska det väl gå an! Har aldrig varit så bra på den biten med att kommunicera med killar på det sättet. Jag vet iochförsig att vi båda ska på skolans inspark så då kanske jag kan ta chansen där. Men jag vet ännu inte hur han är som person så vem vet, kanske blir besviken och det kommer suga lite då. 


   
SvaraCitera

Hejsan123:

Ja, jag kan ju fortsätta med ögonkontakt och sedan le. Men det vore ju bra om man får något tillbaka då också annars känns det helt meningslöst. Haha jag brukar inte adda folk sådär men om man visat någon form av kontakt så ska det väl gå an! Har aldrig varit så bra på den biten med att kommunicera med killar på det sättet. Jag vet iochförsig att vi båda ska på skolans inspark så då kanske jag kan ta chansen där. Men jag vet ännu inte hur han är som person så vem vet, kanske blir besviken och det kommer suga lite då. 

Du får verkligen ta det försiktigt och inte "kasta" ut hjärtat och tappa dig själv(!!). Men att lägga till på facebook är egentligen inte alls en stor grej!


   
SvaraCitera

Hejsan123:

Jo det där är rätt smart ändå. Dock så vågar jag inte riskera att ha en fest hemma ifall saker skulle bli stulna eller något blev förstört. Men det är fortfarande en jättebra ide och jag ska tänka på det. Dock så känner jag tyvärr ingen som känner han, tillhör väl inte bland dom "populära".Är lite nyfiken på vad som hände mellan dig och den där killen efter det där?

bor själv, äger ca inget av värde för andra, så har det lite bättre förspänt än du där. hade inte haft fest hemma hos mamma, så förstår dig.

han sov över här, en kompis till gjorde det, vi pussades lite och så, dagen efter bjöd han med mig hem till sig ihop med någrav hans vänner jag aldrig träffat, åkte dit med dom, pussades i soffan, 2 dagar senare hade han mittiveckanfest hos sig, jag sov kvar och har sedan dess sovit där minst 6 dagar/vecka 🙂 han presenterar mig som sin flickvän för familj och vänner nu 🙂


   
SvaraCitera

brukar försiktigt få människor att ta kontakt med mig först så jag slipper sånt här första-intiativ-ångzt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

brukar försiktigt få människor att ta kontakt med mig först så jag slipper sånt här första-intiativ-ångzt

Hmm ja men han känns lite blyg för att göra det! Det jobbiga är att jag inte vet om han tittar eller ej på mig. Och så har han gjort det ibland också, blir sååå oklart! 


   
SvaraCitera

Hejsan123:

Hmm ja men han känns lite blyg för att göra det! Det jobbiga är att jag inte vet om han tittar eller ej på mig. Och så har han gjort det ibland också, blir sååå oklart! 

Det är dags att göra ditt move innan någon annan gör det. Du kommer snart förlora honom helt och hållet om du inte kontaktar honom så fort som möjligt. Då kommer du skapa en ny tråd där du beklagar dig över att killen du är intresserad av dejtar någon annan.


   
SvaraCitera
xuber

Bara skriv till honom ifall du känner dig nervös att börja prata med honom IRL. Att göra något är bättre än att inte göra något alls. Bit ihop och just do it, det värsta som kommer hända är att ni inte klickar helt enkelt och du kanske inte är lika intresserad längre när du väl träffat honom ett tag?


   
SvaraCitera

blev blixt förälskad i en kille igår, gick fram till honom och sa att jag tycker han är attraktiv, han tackade, inte så svårt Glatt skålande


   
SvaraCitera

cuzIcan:
blev blixt förälskad i en kille igår, gick fram till honom och sa att jag tycker han är attraktiv, han tackade, inte så svårt Glatt skålande

Är du homosexuell?


   
SvaraCitera

Om du inte vågar hälsa kanske du kan försöka söka ögonkontakt. När ni väl har fått det kan du bara le eller något. Eller le så fort han kollar på dig haha. 🙂 


   
SvaraCitera

Veer.Smerdis:

Är du homosexuell?

lol. det är en tjej.


   
SvaraCitera

the_fat_one:

lol. det är en tjej.

Ja, men då är hon bög.


   
SvaraCitera

Veer.Smerdis:

Är du homosexuell?

jag är bisexuell, fast killen i fråga var homosexuell Ledsen jag såg hnm med hans pojkvän, men tänkte att en komplimang inte kan skada Galen


   
SvaraCitera