Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag min tjej att bli våt?


Ämnesstartare

Wazzaaaaap!!
Jag har världens vackraste brud, min fråga är enkel för er tjejer antar jag!
Hur får jag henne att bli våt!? Vi brukar bara ta på varandra och strula, inget annat! Jag älskar henne och jag vill inte att hon ska känna sig utnyttjad, därför har jag aldrig tagit på henne om inte hon börjar men nu vill jag veta hur jag får henne att bli riktigt kåååt!?

[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

fråga henne
jag vet inte vad hon tänder på osv


   
SvaraCitera

Alla brudar tänder inte på samma sak. Därför tycker jag att du ska fråga henne vad hon gillar. Och experimentera. Inte rutin-smeka henne liksom.


   
SvaraCitera

de flesta personer blir våta om man häller en hink vatten över dem. I övrigt: vad de andra brudarna i tråden sa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att spana in kvinnas erogena zoner, kan vara en okej början. Det är lite generellt var kvinnor kan gilla att bli smekta och rörda på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daska henne i pannan så blir hon glad ska du se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Att spana in kvinnas erogena zoner, kan vara en okej början. Det är lite generellt var kvinnor kan gilla att bli smekta och rörda på.

Haha vad är det där?
Sug på hennes tår, en efter en.
Mmmm ja gärna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, man kan ju till viss del gå efter anatomi, men först och främst: Hör med din tjej. Vad tycker hon själv? Experimentera, som Stereo sa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zainooo:

Jag har världens vackraste brud,

hur vet du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slå henne på stjärten och skrik "JIIIHAAAAH"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zainooo:

Jag älskar henne och jag vill inte att hon ska känna sig utnyttjad, därför har jag aldrig tagit på henne om inte hon börjar

kallas meseri där jag kommer från (skåne) [wink]
slicka på hela handen och ta ett rejält tag om fittan, då blir hon våt oavsett hon vill eller ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta det lugnt och bara smek bara. Prata med henne också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spotta på henne! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens starkaste man:

Sug på hennes tår, en efter en.

Jag har inget emot fötter, men vem fan tycker att de bör ha en vara med i knullandet?!?! [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller rättare sagt, jag blir inte äcklad av fötter som en del blir, men jag skulle fan aldrig få för mig det där [cry]


   
SvaraCitera