Aviseringar
Rensa alla

hur får jag snabbast platt mage???


1996:
Jag är verkligen inte fullt hälsosam, jag skulle må så mycket bättre om jag fick löst vissa saker med mitt psyke som är skit, och även magen, det skulle få mig att må mycket bättre.

ta itu med det då. att försöka flytta sitt psykiska dåliga mående till att plåga sinkropp genom konstiga platt-mage-dieter är inte bra alls för hjärnan, kroppen ELLER matsmältningen. jag hargjort det och det ÄR inte värt det, så snälla försök acceptera din kropp. 


   
SvaraCitera

dvs ta itu med ditt psykiska mående 


   
SvaraCitera

10situps om dagen och ät bra undvik kakor & gott.. Ha en fusk dag i veckan där du får äta precis vad du vill (: Gör det i 2 mån så kommer du se resultat. 


   
SvaraCitera

Lägg dig på rygg Cool


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

men det är vissa saker jag inte kan lösa utan sjukvård och det är inte så lätt, och en annan sak som jag  inte kan lösa åt en annan hur mycket jag än vill, och det skrämmer livet ur mig snart

elverpigen:
dvs ta itu med ditt psykiska mående 


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

tack 🙂

Mixedgayal:
10situps om dagen och ät bra undvik kakor & gott.. Ha en fusk dag i veckan där du får äta precis vad du vill (: Gör det i 2 mån så kommer du se resultat. 


   
SvaraCitera

1996: men det är vissa saker jag inte kan lösa utan sjukvård och det är inte så lätt,

ta hjälp av sjukvården. de finns där för att vårda och det är mycket lättare att få vård innan man fyller 18. det är också lättare att ta itu med det asap, iställetför att vänta på att man skamå jättedåligt. det är ju mkt svårare att börja må bra om manvant sig vid att må dåligt under flera år, så försök ta hjälp nu när det finns 🙂 de kan också hjälpa dig med strategier att  bemöta din väns problem så du slipper må dåligt för någon annans skull 🙂


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

han bor inte i sverige så det är lite svårt 🙁

Jag ska träffa en från vårdcentralen snart och hoppas på att kunna få hjälp 🙂 men det kommer sätta sigpå andra ställen istället 🙁


   
SvaraCitera

Använder morakniven med kärlek. 


   
SvaraCitera
goliat

Låna/köp Mia Törnbloms bok " Självkänsla nu" och se till att läsa den ordentligt och ta till dig av vad som står. Så kommer du se att din mage inte längre är ett bekymmer, eller iaf tycka mer om dig själv Glad


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

Jag vill helst ha seriösa svar..


   
SvaraCitera

Håll in magen och håll andan. Tar ca. 1 sekund sen är du klar.


   
SvaraCitera

Stryk den

När jag ville ha en platt mage lät jag bli att äta (åt väl ungefär 400 kcal/dag) i tre månader, det funkade mkt bra. Verkligen ej att rekommendera, usch, försök att vara nöjd med dig själv istället - man får bara massa problem annars. mvh erfaren


   
SvaraCitera

för det bästa resultatet så att inte massa godis utan bara helt vanlig kost samt att gå ut och promenera eller jogga lite för att bränna fett fortast möjliga. det går inte att bränna fett runt bara magen utan för det måste du bränna allt fett så det är bara att börja.


   
SvaraCitera

Osthyvel.


   
SvaraCitera