Aviseringar
Rensa alla

Hur får man bort mensvärk?


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Hur löser ni problemet med mensvärk? Jag lider av detta så himla mycket och jag brukar ta en värktablett, ett bad, lägga något varmt på magen och sedan gråter jag i fosterställning ett tag, men inte ens det funkar ibland (inte idag, till exempel).

Fun random fact: nös arton gånger i duschen nyss. Tror jag är allergisk mot något kanske.


   
Citera
Ämnesetiketter

Äter choklad och kollar på bra serier i min säng. Ta några tabletter, lägg något varmt på magen och krama din kudde. Drick te också, det är alltid bra.


   
SvaraCitera

bli gravid


   
SvaraCitera

stark mensvärk betyder starkt incitament till reproduktion

var stolt 


   
SvaraCitera

håll ditt huvud högt


   
SvaraCitera

hade de  jättemkt innan... men nu känns d nästan inte längre xD Men brukar ha en vete kudde på magen de hjälper ibland^^ eller duscha med varm vatten på magen......

df rqp:
stark mensvärk betyder starkt incitament till reproduktion

var stolt 

nej degör de väll inte?


   
SvaraCitera

ennie

nej degör de väll inte?

degör de väll visst för man vill sluta ha mens? la trög elle


   
SvaraCitera

df rqp: degör de väll visst för man vill sluta ha mens? la trög elle

nejj,du har fel som vanlig


   
SvaraCitera

bara för man inte vill ha ont


   
SvaraCitera

Sluta skriva till mig nu.ska gå handla.


   
SvaraCitera

Har hört om en chilensk kräm innehållande snigelslem som ska vara mycket effektiv.

Då den rådande teorin verkar vara att mensvärk beror på syrebrist i musklerna är det syresättning som gäller, ex. träning. För att fokusera energin mer lokalt kan man istället anvánda värmekuddar och/eller fysisk aktivitet fokuserad på just det området. Blink

Att ha sex under mens kan vara opeppt av olika anledningar (exempelvis eftersom det känns som att livmodern ska ramla ut) en klitorisstimulerande vibratorer fungerar på mig. Orgasmer är lugnt det effektivaste, även om metoden värmekudde + filt+ choklad(-glass) +kramsällskap+film har helt andra kvaliteer. ^_^


   
SvaraCitera

laudanum


   
SvaraCitera

Man tar det som en man     


   
SvaraCitera

brukar fantisera  om hur skönt d skulle vara just nu att plocka ut livmodern ur fittan med 1 st stålrör ellr gaffel typ

HAHhha


   
SvaraCitera

går till doktorn och får ordentlig medicin utskriven

eller tänker att om stenålderskvinnan härdade ut så kan du också


   
SvaraCitera