Aviseringar
Rensa alla

Hur får man den absolut snyggaste killen på skolan?


Ämnesstartare

adaq:
Tänk på att de snygga är oftast de som är så kallade "players". Tjejer/killar vill bara bli ihop med dom för deras utseende och på så sätt få en högre status. Det är också de som oftast såns och hörs. Du kommer troligtvis att bli sårad förr eller senare. Testa istället att prata med någon mer tillbakadragen. De kan vara de allra trevligaste och roligaste. Detta är iallafall min erfarenhet men det gäller självklart inte alla. 😀 Lycka till!

Tja, vet inte än, jag vill i alla fall jättegärna försöka få honom och se om det kanske blir bra ändå. Galen

Men kan det då alltså vara så att han får tjejer utan att anstränga sig alls?
Alltså att de raggar upp honom och föreslår träff och sånt, och han typ bara går med på att bli förförd av dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Tänk på att de snygga är oftast de som är så kallade "players". Tjejer/killar vill bara bli ihop med dom för deras utseende och på så sätt få en högre status. Det är också de som oftast såns och hörs. Du kommer troligtvis att bli sårad förr eller senare. Testa istället att prata med någon mer tillbakadragen. De kan vara de allra trevligaste och roligaste. Detta är iallafall min erfarenhet men det gäller självklart inte alla. 😀 Lycka till!

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:

Tja, vet inte än, jag vill i alla fall jättegärna försöka få honom och se om det kanske blir bra ändå. Galen

Men kan det då alltså vara så att han får tjejer utan att anstränga sig alls?
Alltså att de raggar upp honom och föreslår träff och sånt, och han typ bara går med på att bli förförd av dem?

Nu känner ju inte jag honom, han kanske är helt tvärt om än vad jag sa. Men det faktum att "alla" vill ha honom kan bli ett problem senare. Antingen att han kanske lämnar dig för någon "snyggare" eller att folk är svartsjuka på dig och pratar sedan skit om dig bara för att dem också vill ha honom. Du kanske inte behöver ha så bråttom. Om du lär känna honom väll så kommer han troligtviss bygga upp känslor för dig. Hitta på saker med honom och umgås. Men du måste först börja med ett enkelt hej. Lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Nu känner ju inte jag honom, han kanske är helt tvärt om än vad jag sa. Men det faktum att "alla" vill ha honom kan bli ett problem senare. Antingen att han kanske lämnar dig för någon "snyggare" eller att folk är svartsjuka på dig och pratar sedan skit om dig bara för att dem också vill ha honom. Du kanske inte behöver ha så bråttom. Om du lär känna honom väll så kommer han troligtviss bygga upp känslor för dig. Hitta på saker med honom och umgås. Men du måste först börja med ett enkelt hej. Lycka till

Haha mjo, jag ska försöka nästa vecka när jag ser honom. Galen
Det som gör mig orolig för att han ska vara en "player" är ju att andra tjejer gör det så lätt för honom, om han är för sig själv någonstans så kan det typ komma flera tjejkompisar och flirta jättetydligt med honom och försöka få med honom på någon fest eller liknande oavsett hur ointresserad han verkar innan de har frågat - eller så är det en tjej som går fram blygt till honom och försöker prata med honom, och ger honom sitt mobilnummer innan hon går.
Så det känns lite som att han får flickvänner utan att anstränga sig det minsta själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har precis märkt att han har haft en tjej under hela förra veckan, och nu har han någon annan, och alldeles nyligen började någon annan tjej försöka bjuda ut honom.
Betyder det att han är en player?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:
Har precis märkt att han har haft en tjej under hela förra veckan, och nu har han någon annan, och alldeles nyligen började någon annan tjej försöka bjuda ut honom.
Betyder det att han är en player?

Han gillar väl att umgås med dom?


   
SvaraCitera

Tessan97: Hur får man den absolut snyggaste killen på skolan?

Man är den absolut snyggaste tjejen på skolan??? Skeptisk

Eller så skiter man i han och blir ihop med nån snäll istället...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får man inte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Man är den absolut snyggaste tjejen på skolan??? Skeptisk

Eller så skiter man i han och blir ihop med nån snäll istället...

Varför skulle den här killen vara elak då? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man äger dem bästa pokemon korten


   
SvaraCitera

Tessan97: Varför skulle den här killen vara elak då? Galen

För att han ser bra ut. Snygga killar är alltid onda innerst inne. Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oskyldig

Run Riot:

För att han ser bra ut. Snygga killar är alltid onda innerst inne. Oskyldig

Känns mest som en grej man säger pga avundsjuka, typ som osäkra killar  kallar tjejer för slampor för de dissar dem och ligger med nån annan kille 


   
SvaraCitera

Bööööörg: Känns mest som en grej man säger pga avundsjuka, typ som osäkra killar  kallar tjejer för slampor för de dissar dem och ligger med nån annan kille

Nej, det är helt och hållet nånting jag säger för att Hollywood har matat mig med stereotyper. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

För att han ser bra ut. Snygga killar är alltid onda innerst inne. Oskyldig

Typ för att han kan välja vilken tjej han vill och hoppa mellan dem? xP


   
SvaraCitera

Tessan97: Typ för att han kan välja vilken tjej han vill och hoppa mellan dem? xP

Ja precis och så väljer han inte mig! Förvånad
Fett taskigt faktiskt...


   
SvaraCitera