Aviseringar
Rensa alla

Hur får man en kille att bli intresserad?


Ämnesstartare

Jungman:
Man typ pratar med dem och hoppas att intresset växer, sedan uppfattar den andra det, blir obekväm och slutar att prata med dig

vad menar du? :')


   
SvaraCitera

alleballe99: vad menar du? :')

att det är så det brukar gå när man försöker visa sig intresserad av någon, men kanske fungerar annorlunda för acceptabla människovarelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

att det är så det brukar gå när man försöker visa sig intresserad av någon, men kanske fungerar annorlunda för acceptabla människovarelser

ja.. min crush verkar vara helt omöjlig att få kontakt med.. fast jag tänkte däremot så med mitt ex också innan jag fick honom på fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Va dig själv å prata med honom så löser sig resten Tumme upp

eftersom att den här killen är med i elevstyrelsen på skolan så var jag tvungen att skriva till honom innan angående en grej.. jag har nämligen glömt min plånbok i elevstyrelsens "kontor" på skolan och jag skrev till honom innan och frågade hur jag kunde få tillbaka den, han svarade att jag kan få tillbaka den imorgon i skolan och att jag ska skriva till honom på en rast så att vi kan gå och hämta den.. detta innebär ju alltså att vi typ kommer ses omg


   
SvaraCitera

alleballe99:

eftersom att den här killen är med i elevstyrelsen på skolan så var jag tvungen att skriva till honom innan angående en grej.. jag har nämligen glömt min plånbok i elevstyrelsens "kontor" på skolan och jag skrev till honom innan och frågade hur jag kunde få tillbaka den, han svarade att jag kan få tillbaka den imorgon i skolan och att jag ska skriva till honom på en rast så att vi kan gå och hämta den.. detta innebär ju alltså att vi typ kommer ses omg

Vad bra, passa att små prata lite med honom Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Vad bra, passa att små prata lite med honom Tumme upp

haha ja, krm förmodligen bli illröd i ansiktet och typ helt varm samt börja stamma jättemkt.. tips på vad man kan småprata om? 


   
SvaraCitera

man är söt och that's it


   
SvaraCitera

alleballe99:

haha ja, krm förmodligen bli illröd i ansiktet och typ helt varm samt börja stamma jättemkt.. tips på vad man kan småprata om? 

Om honom, om skolan eller något ni har gemensamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
man är söt och that's it

jag är söt tror jag 🙂


   
SvaraCitera

alleballe99:

jag är söt tror jag 🙂

är du från 1999? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

är du från 1999? Rodnar

ja jag är född då hehe, han är dock ett år äldre


   
SvaraCitera

Visa Bysten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Visa Bysten!

nä asså inte att han blir intresserad av att ligga utan intresserad utav själva mig Rodnar


   
SvaraCitera

prata med personen. när du tappar intresset pga att hen ej visar intresse så kommer hen genast att bli intresserad av dig. låter underbart va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
prata med personen. när du tappar intresset pga att hen ej visar intresse så kommer hen genast att bli intresserad av dig. låter underbart va?

ja verkligen! man vill ju ha det man inte kan få elrhur?


   
SvaraCitera