Aviseringar
Rensa alla

Hur får man en tjejkompis?


Ämnesstartare

Swenson:

Jag är en kille som är 20 år och har ett rätt attraktivt utseende,

Är du säker på detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är du säker på detta?

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

har ett rätt attraktivt utseende, dessutom klär jag mig rätt snyggt

förstår inte hur detta är relevant för resten av texten men okej, nu vet vi!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WHY?? På vilket sätt är en tjejkompis bättre än en killkompis (förutom de uppenbara fördelarna)? Är det för att göra henne svartsjukt i gengäld? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Vänta, vill du ha tjejkompisar för att göra henne också svartsjuk..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Är det för att göra henne svartsjukt i gengäld? [rolleyes]

Blivande_japan:

Vänta, vill du ha tjejkompisar för att göra henne också svartsjuk..?

Ja!! Äntligen fler som läst mellan raderna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

Jag är en kille som är 20 år och har ett rätt attraktivt utseende, dessutom klär jag mig rätt snyggt och är en väldigt omtänksam person.

Överkompenserar mycket? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är lätt, du börjar snacka med en tjej du är tänd på sen känner att det inte riktigt blir en sådan attraktion som du tänkt dig och du fegar ur, därefter dricker du och blir bitter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Att skaffa en tjejkompis bara för att göra din tjej avis tillbaka är ingen bra idé.

Blivande_japan:

Vänta, vill du ha tjejkompisar för att göra henne också svartsjuk..?

Och du tror jag är så korkad så jag gör det elr? Jag vill inte ha en tjejkompis för att göra min flickvän svartsjuk. Jag vill också kunna umgås med personer med motsatta könet, precis som min flickvän gör. Jag är lite avundsjuk på att alla kan det, samtidigt som jag har väldigt svårt för det.

enhimmelskdrog:

förstår inte hur detta är relevant för resten av texten men okej, nu vet vi!

Jag vet inte, det kanske har något med saken att göra. Försöker bara vara ärligt så ni får en så tydlig bild som möjlig av situationen.. Men jag vet inte.. Det kanske inte är relevant hur man ser ut när man träffar andra tjejer.


   
SvaraCitera

Swenson:

Och du tror jag är så korkad så jag gör det elr?

ja uppenbarligen eftersom jag frågade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

Det kanske inte är relevant hur man ser ut när man träffar andra tjejer.

iaf inte om man är ute efter annat än sex[crazy] Dold text: ok alla bryr sig kasnke inte om looks om dom bara vill ha sex heller men u get my point hoppas jag


   
SvaraCitera

Swenson:

Det kanske inte är relevant hur man ser ut när man träffar andra tjejer.

Beror väl till ganska stor del på i vilket syfte du träffar dem och vad för slags relationer du vill utveckla med dem.


   
SvaraCitera

Har alltid haft massor med nara killkompisar (fler an tjejkompisar aven om jag haft/har det med) men kan inte pasta att jag traffat dem pa nagot annat satt an jag traffat mina tjejkompisar. Kanske kan du uppmuntra dina killkompisar till att ni ska umgas i lite storre grupp? Sa att de tar med de tjejkompisar som de har och sa kan du lara kanna dem ocksa? Kanske kan ni ga till lite nya stallen, gora lite nya saker? Vidga era vyer helt enkelt.

Jag tror inte du ska hanga upp dig pa det har med flirtkanslan dock. Nu har ju du flickvan for det forsta sa det ska ju inte flirtas pa allvar med nagon annan i alla fall men att det bara kanns lite flirtigt fran och till ar inte konstigt och betyder ingenting. En nara tjejvan som kanske ger dig komplimanger, kramas, whatever det nu kan vara behover definitivt inte vara intresserad av mer an vanskap!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ska du bli vän med en tjej för?? :S

de pratar bara om smink och hästar [shake]


   
SvaraCitera

hur blir du kompis med killar? skillnaden är ju bara att de pratar om olika saker...


   
SvaraCitera