Aviseringar
Rensa alla

hur får man feber snabbt??


Ämnesstartare

hur ska jag göra för att få feber och så?
jag känner att jag behöver stanna hemma lixom från skolan , men när jag har ont i magen säger mina föräldrar att jag ska gå ändå och allting.
Hur ska jag göra för att få feber SNABBT?
tacksam för svar


   
Citera
Ämnesetiketter

Sluta.
Sätt termometern vid elementet en stund bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sätt termometern vid elementet en stund bara.

dom kommer säkert dubbelkolla mej genom att ta temrmometern igen och då märker dom, eller att dom känner på min panna och känner att jag inte är så varm så att jag har feber :/


   
SvaraCitera

lenne1234:

dom kommer säkert dubbelkolla mej genom att ta temrmometern igen och då märker dom, eller att dom känner på min panna och känner att jag inte är så varm så att jag har feber :/

Då sätter du pannan mot elementet eller skolkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då sätter du pannan mot elementet eller skolkar.

skolkar jag är de kört för mej haha.
Nej men de är bättre om jag får feber på riktigt då kanske jag får stanna hemma 1 vecka utan problem


   
SvaraCitera

lenne1234:

Nej men de är bättre om jag får feber på riktigt då kanske jag får stanna hemma 1 vecka utan problem

Men det går inte att fixa på några minuter sådär bara. Var inte dum och äventyra din hälsa.


   
SvaraCitera

isola:

Sätt termometern vid elementet en stund bara.

MEN ISOLA DÅ! [no-no]


   
SvaraCitera

Du kan ju gå till närmaste sjukhus och hänga PÅ deras infektionsavdelning ett tag. Se till att krama folk mycket, slicka på saker, stå i närheten av folk som hostar. Något feberframkallande lär du ju plocka upp.


   
SvaraCitera

Myksa:

MEN ISOLA DÅ! [no-no]

[blush][blush]


   
SvaraCitera

isola:

[blush][blush]

Vet inte vad det tagit åt dig! Om det inte vore för avataren och namnet så hade jag inte känt igen dig! [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Vet inte vad det tagit åt dig! Om det inte vore för avataren och namnet så hade jag inte känt igen dig! [smile]

Jamen hellre det än att han ger sig själv kallbrand för att få feber [no-no]


   
SvaraCitera

gör allt du kan för att inte bli sjuk! då ska du se att du finner dig nedbäddad med 40 graders feber väldigt snart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonbåt:

gör allt du kan för att inte bli sjuk! då ska du se att du finner dig nedbäddad med 40 graders feber väldigt snart!

va hur kan de bli så 😮


   
SvaraCitera

isola:

Jamen hellre det än att han ger sig själv kallbrand för att få feber [no-no]

Du har rätt! Som vanligt. [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Du har rätt! Som vanligt. [smile]

[cute][cute][cool]


   
SvaraCitera