Aviseringar
Rensa alla

Hur får man internet mitt i ingenstans?


Libertad:

Visste du att norrsken uppstår varje gång jag utför ett hjältedåd?

Nej, men nu vet jag! Ballt.´[y]
Räddar du Stockholms flickor från mörka promenadvägar?[cute]


   
SvaraCitera
Hando

Hur man skaffar Internet hos din kusin i Indien genom dessa fyra enkla steg;
1, kontakta mig
2, ge mig pengar eller ett flak med öl
3, åk till Indien
4, inse att du har blivit riktigt jävla blåst på pengarna

Vad sägs? Ska vi slå till? Nu eller aldrig [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Den 17:e december ska jag till Indien, så jag undrar om man kan typ fixa så man kan få lite snabbare bredband?

om du ska bo centralt inne i en stad kan du säkert snappa upp någon stackars indies nätvärk[zzz] utan parabol[zzz]


   
SvaraCitera

Hm, bara bott i grannlandet men skulle ändå inte ha allt för höga förväntingar på internet,överhuvudtaget kan de va nära en omöjlighet att få tag i nåt som beräknas som 'nästan snabbt'.
Har inte hört några lovord från indiska vänner gällande deras internet, tvärtom har jag för mig. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Nej, men nu vet jag! Ballt.´[y]

Jo. Men det är inte så många som vet det. Jag är en extremt ödmjuk man och vill inte att nån gör nån stor grej utav det. [smile]

Arthur89:

Räddar du Stockholms flickor från mörka promenadvägar?[cute]

Bland annat. Och ibland räddar jag mörka promenadvägar från Stockholms flickor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Silent silvershadow:

Har inte hört några lovord från indiska vänner gällande deras internet, tvärtom har jag för mig. [crazy]

Hmm k...Får la bli GSM-nätet, bättre än ingenting [smile]


   
SvaraCitera

Hur länge ska du vara där då?

Lev utan internet ett tag då vafan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

die_pianistin_:

Lev utan internet ett tag då vafan?

Vad fan är ditt problem!?


   
SvaraCitera

Libertad:

ibland räddar jag mörka promenadvägar från Stockholms flickor!

Det är helt rätt! [smile] Har alltid tyckt att dom där söta flickorna i korta kjolar besudlar mina promenadvägar.. därför jag utför lite hjältedåd själv genom att föra bort dom därifrån[cool]


   
SvaraCitera

Stronghold:

Vad fan är ditt problem!?

Inget alls, menade inget illa... men förstår inte varför det skulle vara en så STOR grej, att inte ha internet alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Det är helt rätt! [smile] Har alltid tyckt att dom där söta flickorna i korta kjolar besudlar mina promenadvägar.. därför jag utför lite hjältedåd själv genom att föra bort dom därifrån[cool]

Det låter som ett mycket klokt drag. Har alltid avskytt Stockholmsflickor hur som helst. De är alltid i vägen på mina promenadvägar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

die_pianistin_:

nget alls, menade inget illa... men förstår inte varför det skulle vara en så STOR grej, att inte ha internet alltså.

Öhh? Då dör man ju 🙁


   
SvaraCitera

Libertad:

Det låter som ett mycket klokt drag. Har alltid avskytt Stockholmsflickor hur som helst. De är alltid i vägen på mina promenadvägar.

Vi måste slå ihop oss och rensa stadens gator! Just name the time & place. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var i indien köpte jag en dongel från Reliance som är 2G, fast den sög. Nästa gång under sommaren ska jag till Indien igen, då ska jag skaffa TATA 2G dongel [wink].

Tack för alla tips och kommentarer [y]!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju mycket roligare att INTE ha internet när man åker utomlands. [no-no]


   
SvaraCitera