Aviseringar
Rensa alla

Hur får man killkompisar?


Ämnesstartare

DeGenius:

hur får man killkompisar?

var wingman åt grabbarna, det är det enda jag har tjejer till om jag inte ska trycka på dem[no-no]


   
SvaraCitera

en ängel:

wingman

wingwoman [cute]
hur blir man det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

wingwoman

sorry[blush]

Magnifying glass:

hur blir man det?

enkelt, du hjälper killar att ragga på tjejer, säger vad som krävs osv, på så vis kan ni inte bli mer än vänner eftersom de då är upptagna med sina tjejer och dig är de evigt tacksamma för hjälpen...win/win liksom[smile]


   
SvaraCitera

en ängel:

enkelt, du hjälper killar att ragga på tjejer

genialiskt! [chocked][badgrin][bigsmile][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

genialiskt!

du får gärna vara min wingman[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Prova annan krets

Ja, det skulle jag nog kunna göra[smile]


   
SvaraCitera

Säg att du spelar tv-spel eller typ lanar varje helg och låtsas att du inte förstår hur tjejer tänker/kläck ur dig grejer som "this ain't the kitchen, woman!". Du blir populärast i stan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

spelar tv-spel eller typ lanar varje helg

Gillar killar inget mera??[confused]


   
SvaraCitera

DeGenius:

Gillar killar inget mera??[confused]

Nä, alla killar e likadana.


   
SvaraCitera

Försök umgås med folk med samma intressen som du har, då är det väldigt lätt att få vänner!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killar gillar logik, så chansen för dej att få killkompisar är tyvärr inte så stor[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli snygg


   
SvaraCitera

Man hänger väl med både och? jag har många killkompisar som jag hänger med tillsammans med mina tjejkompisar.

Men grejen med att ha nära killkompisar funkar fan aldrig.När jag hängt med killar som man sj ansett som bara kompisar så slutar det alltid med att dem försöker ligga med en eller blir kär i en.Har aldrig hänt att jag hängt med en kille som inte försökt nåt.Plus att killar är tröga dem ger sig typ aldrig även om man säger att man BARA vill vara polare.

häng med killar i gäng ist,ingen ide att försöka vara bästis med nån om ni inte känt varandra i hundra år 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Bli snygg

E inte ful direkt...jag e faktiskt rätt snygg[cute][crazy]


   
SvaraCitera

Tjossan:

häng med killar i gäng ist,ingen ide att försöka vara bästis med nån om ni inte känt varandra i hundra år 😀

jotack jag har märkt det.. [crazy][mad]


   
SvaraCitera