Aviseringar
Rensa alla

hur får man större underarmar


Ämnesstartare

hur ska armarna sluta vara smala och långa och bli korta och breda ist, är så pinsamt när jag ser mig i spegeln när jag har armarna rakt nere och ser ett par håriga långa smala armar som hänger där, när jag böjer på armen ser det bättre ut men vill att de ska se breda och kortare ut

tacksam om nån kan berätta (gärna visa video) vad som krävs för övningar för jag har prövat såna där klämövningar och den där när man har en hantel och pumpar handleden men inget går 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

acceptera dina lemmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

acceptera dina lemmar

tror fan du har rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Runka. Kan leta upp filmer om du vill se hur man gör. Seriöst så vet jag inte riktigt vad du menar. Menar du bara underarmarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träna. Eller bli riktigt fet.


   
SvaraCitera

Tränar du överarmarna med hantlar tex så kommer underarmarna av sig själv [wink]

Du har ett helt liiiv att förändra dig på [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fapfappa, funkar för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var tvungen att träna upp muskler i ena underarmen efter att haft den i gips så fick jag i princip klämma hårt kring saker, släppa och sedan klämma igen.

En ​sån här borde funka, eventuellt bara en stressboll eller en tennisboll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Runka, helt klart. Man kan även slå på runkmuskeln en jävla massa gånger så blir den stor som fan. Jag och en kompis testade detta en gång i högstadiet, var helt sjukt


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera