Aviseringar
Rensa alla

hur får man styrkan att lämna någon man älskar så mycket som behandlar en som skit?


Ämnesstartare

Det finns en kille eller ja han är min pojkvän som jag älskar så mycket, jag har berättat om han förut han ville inte bjuda med mig på fest? Han sårar mig gång på gång på gång..
och jag bara fortsätter att förlåta han å kämpa för honom, sanningen är att han bokstavligt talat misshandlar mig psykiskt och jag mår så dåligt, men samtidigt så älskar jag han så mycket, jag kan varken leva med honom eller utan honom.. han anklagar mig ständigt för att jag är otrogen så fort jag är borta på något evenemang. Igår skrek han i telefonen och kalla mig sjuk i huvudet å bad mig dra åt helvete för att jag var hos en kompis och han trodde jag var otrogen..
när jag vaknade idag hade ja fått ett sms att det var slut, å nu ber han om ursäkt som vanligt å säger att han var "orolig".
Han sårar mig hela tiden och jag mår bara sämre å sämre.
vad ska jag göra :'( jag har inte styrkan att lämna honom för att jag älskar han så mycket och så gärna vill att det ska fungera. Men han sårar mig hela tiden och sedan ber han om ursäkt, jag vill så gärna tro att jag kan gör honom till en bättre människa. ena dagen är han såå snäll å gullig å säger att han älskar mig, nästa dag skriker han på mig å smutskastar mig tills jag gråter å då står han där och tok garvar åt mig..
är för svag för det här hur kan jag lämna honom :'(


   
Citera
Ämnesstartare

Tanken på att vara ensam gör mig så rädd.. jag klarar inte av att vara ensam. måste ha någon att sova med, närhet,


   
SvaraCitera

rocka_billy:

Tanken på att vara ensam gör mig så rädd.. jag klarar inte av att vara ensam. måste ha någon att sova med, närhet,

köp 1 jättestor nalle


   
SvaraCitera

Gör slut, utan tvekan. Kommer troligtvis bara bli värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Gör slut, utan tvekan. Kommer troligtvis bara bli värre.

hur får jag styrkan att göra det? hur ska jag gå vidare utan att må piss?


   
SvaraCitera

rocka_billy:

hur får jag styrkan att göra det? hur ska jag gå vidare utan att må piss?

Bara gör det, anmäl honom om han trakasserar eller hotar dig. Du kommer må bättre, uppenbarligen funkar det ju inte eftersom du ber om hjälp. Det är inte du som gör fel, det är han. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Det är inte du som gör fel, det är han. [no-no]

jag vet :'( det är ju så svårt att lämna honom


   
SvaraCitera

Jaha festprisse killen? Har han inte blivit bättre? Nehe, kanske borde du prata med honom först?


   
SvaraCitera

Tycker föresten att din gamla visningsbild var bättre. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Tycker föresten att din gamla visningsbild var bättre.

haha okej 😉
mmm han kommer hit efter jobbet, vi får se hur det blir =(
det är 50/50 just nu..


   
SvaraCitera

rocka_billy:

det är 50/50 just nu..

Ni kan ju alltid köra sten-sax-påse vinner han så behåller du honom men om du vinner så fotar du ut honom ur lägenheten på direkten.


   
SvaraCitera
Correh

rocka_billy:

hur får jag styrkan att göra det? hur ska jag gå vidare utan att må piss?

Det är bara att göra det, känner du som du gör nu finns det inget att kämpa för, det finns någon bättre för dig där ute.
Jag har själv brutit ett nästan 3 års förhållande nyligen, och det går bara till det bättre, nu börjar man inse alla brister och fel som fanns, men man var för rädd för ensamheten, klart att man vill ha någon nära, men man ska må bra också, inte bli behandlad som skit, som både du och jag har blivit.
Ensamheten är jävligt jobbig ibland, men vafan, det går över, förhoppningsvis hittar man någon att älska igen, någon att somna vid, någon att vakna upp vid, det lär ju inte vara omöjligt.


   
SvaraCitera

Vet hur det känns. Gör det bara.


   
SvaraCitera

lämnar du honom inte snart så kommer han väl börja spöa på dej också, är väl inte mycket att se fram emot, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

lämnar du honom inte snart så kommer han väl börja spöa på dej också, är väl inte mycket att se fram emot, eller?

joo ja vet.. ska försöka


   
SvaraCitera