Aviseringar
Rensa alla

Hur får man vänner?


Ämnesstartare

Jag hatar mitt liv, har värsta fobi mot allting, vågar inte göra ett skit.. har alltid känt mig lixom, annorlunda och alla har typ alltid hatat mig, WHATEVER.. men asså hur får man kompisar? läser dagligen bloggar där dem har värsta perfekt liv och skit, sen jag med INGA vänner, jo jag har ju lite "kompisar" i skolan, igentligen gillar jag inte ens dem, vet hur drygt det låter men dem är så barnsliga, dem är fan mentalt typ 5.. not kidding, dem ser ju fan ut som 5 åringar tillochmed, jag tror jag går på nån jävla cp klass, hursomhelst.

jag har dåligt självförtroende, och har haft det typ 4 år, jag hatar verkligen mitt liv, inget kommer bli bättre.. har redan lixom undrat vad som finns efter döden, lätt att jag dödar mig själv snart, känner verkligen att jag inte har något att vara kvar för, jag gör ingen nytta.. orkar inte förklara.... vänner kan jag inte få för helt seriöst finns det INGEN som är som mig, ingen gillar samma saker.. jag åker till skolan varje dag och bara kollar på alla äckliga barnen, FUCK YOU, FUCK YOU.. och FUCK YOU, hatar dem för dem är så jävla lyckliga och håller på hela tiden, jag orkar inte förklara men snälla kom inte med "det är så när man är 13", nej det är inte problemet, tro mig.

Vill bara dö, tänk om man får värsta välja ett liv och skit, eller så är man bara död.. however så ser jag fram emot det, hoppas jag dör ung.

Oftast kan jag trösta mig själv med lana del rey och marina and the diamonds, typ dem enda människorna jag gillar.. förutom min familj då, fast bara ibland.

jag är väldigt osäker oxå.. hatar mitt liv.


   
Citera
Ämnesstartare

"I wanna stay inside all day
I want the world to go away
I want blood, guts and chocolate cake
I wanna be a real fake"

Jag är fan cp, hela julen satt jag i mitt rum för jag inte ville va med min hor morbror och hans tjej, för dem är värsta hor tjuvar.. hur får man bättre självförtroende seriöst, vill bara dööööö.


   
SvaraCitera
keynan

Du kanske borde leta vänner utanför skolan. fokusera på det positiva,skit i andra. När det gäller vad som händer efterdöden, så vill du inte veta det.


   
SvaraCitera

Försök tänk på det positiva i livet, inte bara det negativa. Fast jag vet att det är jobbigt gäller det att kämpa.
Tro på dig själv!
Vill du prata skriv till mig, för jag har tid.


   
SvaraCitera

Man hittar egenskaper som andra uppskattar.


   
SvaraCitera

lana del rey:

vänner kan jag inte få för helt seriöst finns det INGEN som är som mig, ingen gillar samma saker

Finns jämt någon som gillar samma saker! Ingen som gillar allt som du gillar, men som iaf gillar ngt som du gillar. Det gäller bara att hitta dem, komma in i de kretsarna osv. Om du fortfarande inte börjat gymnasiet, så är det lättare att få kompisar där. Kanske är liten tröst nu, men då har du iaf en möjlighet till förändring[smile]


   
SvaraCitera