Aviseringar
Rensa alla

hur får man vänner?


Ämnesstartare

df rqp: 🙁 va 🙁

så sarkastisk

... :;DD orden lät som en produkt ur ett sargat sinne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känslor är för svaga människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

... :;DD orden lät som en produkt ur ett sargat sinne

fan, försökte låta fett alfa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
ahahahahahahah stekaren 2 hahahahahahahhahaHjärta

Hjärta

Ok så du blir glad för jag inte har så många nära vänner som bor nära?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: fan, försökte låta fett alfa

det verkar som att det är samma sak som det jag skrev typ..? det är väl rätt alfa också..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Ok så du blir glad för jag inte har så många nära vänner som bor nära?

Nej, tyckte ditt första inlägg lät så roligt för det var så likt det stekaren malt på om den senaste tiden, väntar bara på att du ska börja prata om hur det är tjejers uppgift att bli uppraggade för att männen jagar eller nåt, samt om hur du är alfa och alla andra står under digMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nej, tyckte ditt första inlägg lät så roligt för det var så likt det stekaren malt på om den senaste tiden, väntar bara på att du ska börja prata om hur det är tjejers uppgift att bli uppraggade för att männen jagar eller nåt, samt om hur du är alfa och alla andra står under digMycket glad

Hjärta

Jaha så bara för att jag gillar tjejer drar du massa felaktiga slutsatser om mig samt tycker det är så roligt att jag ej har vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Jaha så bara för att jag gillar tjejer drar du massa felaktiga slutsatser om mig samt tycker det är så roligt att jag ej har vänner?

bry dig inte om honom, typisk beta..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

det verkar som att det är samma sak som det jag skrev typ..? det är väl rätt alfa också..

snarlikt ja och i många men inte alla avseenden samma... tror jag

alfa eller trasigt, det är frågan. kontextuell bedömning må tillgripas. men min gissning är att det jag skrev är ett alfa resonemang/beteende (därmed inte sagt att jag är alfa lol) och det du skrev är en trasig överdrift av't.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: narlikt ja och i många men inte alla avseenden samma... tror jag

alfa eller trasigt, det är frågan. kontextuell bedömning må tillgripas.

utmärkt sammanställt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha sorry svarade för snabbt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu tar jag tillbaka det, dåligt skrivet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Jaha så bara för att jag gillar tjejer drar du massa felaktiga slutsatser om mig samt tycker det är så roligt att jag ej har vänner?

Det är svårt att ta dig på allvar när du uttrycker dig på ett sätt som någon redan gjortMycket glad

Mahalageasca: bry dig inte om honom, typisk beta..

LolHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det är svårt att ta dig på allvar när du uttrycker dig på ett sätt som någon redan gjortMycket glad
LolHjärta

Hjärta

Ok så bara för jag skiver på ett visst sätt tror du det är okej att vara hur dryg som helst mot mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Ok så bara för jag skiver på ett visst sätt tror du det är okej att vara hur dryg som helst mot mig?

På ett visst sätt och vissa saker - jaMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera