Aviseringar
Rensa alla

Hur fick de reda på det?


Ämnesstartare

Ni som röker, har ni föräldrar som vet om det eller inte? Talade ni om det eller blev ni påkomna?

Min mor köpte en ny bil och åkte till fritidsgården där jag alltid hängde för att visa den för mig. Utanför stod jag och rökte...och kände naturligtvis inte igen bilen som hon kom i.
"Vad gör du?" frågade mamma.
"Röker", svarade jag.
"Försök sluta med det."
"Ja-jaaa."

(Ne-hej)


   
Citera
Ämnesstartare

"wow"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well, JAG kom på min pappa med att tjuvröka när jag lånade hans regnjacka en sommar.

Jag kom på min mamma med att tjuvröka under en midsommarafton när hon var på lyset.

Å alla i min familj kom på min syster med att tjuvröka genom att lukta på hennes jackärmar.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen aning, de har inte sagt något om det.
varför vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Hehe.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Jag luktade rök antar jag, de sade att jag skulle sluta. Jag fortsatte, men sen gick väl gränsen då jag började röka i mitt fönster så att det luktade en del i mitt rum. Då sa de att jag inte fick några pengar om jag tänkte köpa cigg för dem, så då slutade jag ett tag. Jag röker aldrig hemma längre, men har inte slutat helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken retarderad berättelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

"wow"

ohYEA_:

vilken retarderad berättelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

handlar denna tråd om cigaretter eller om marijuana [shake]?


   
SvaraCitera

Mod såklart. Hon kickade en fet jolle utanför gårn![tired]


   
SvaraCitera

Berättade att jag rökte (cannabis) när jag låg på intensiven efter en benzoöverdos, det var ingen som brydde sig.


   
SvaraCitera

Mina föräldrar vet om att jag har rökt cannabis, dock inte hur mycket. Jag berättade för dom när vi snackade om droger någon gång, minns inte exakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

handlar denna tråd om cigaretter eller om marijuana ?

Cigaretter.


   
SvaraCitera

Bryr sig dina föräldrar verkligen?


   
SvaraCitera