Aviseringar
Rensa alla

hur fick du reda på att mat var lik


Ämnesstartare

jag minns ej men jag var nog dum som liten visste ej att blodpudding var grisblod tyckte om det =) tills den dagen mamma sa att det var blod då åt jag d aldrig mer HAHAHAHA fan vad äcklig


   
Citera
Ämnesetiketter

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag tänkte faktiskt. Såg sammanhang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har alltid vetat det


   
SvaraCitera

har alltid vetat det.
Har väll sett på tom & jerry och barnprogram där de äter upp varandra och har stora blodiga stekar hela tiden.
Sen när man äter vissa kött saker, som rökt fisk eller nått, så kan man inte undgå att se att det är en hel död fisk, med ben och grejer i.

Har ett minne av när min lillebror nånngång fick reda på att falukorv eller bacon eller vad det var var gris. Då blev han ledsen och ville inte äta. 🙁


   
SvaraCitera

Jag jämförde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En tråd på UM :S


   
SvaraCitera

Mat är inte lik. Eller äter du människa?

Blodkorv är fina grejer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer inte ihåg, men slutade iaf att äta kött så fort jag fick reda på det. Var vegetarian redan på dagis, även om de inte respekterade det först utan försökte tvinga i mig kött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det var mina föräldrar som berättade det när jag var liten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blodpudding är gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

tills den dagen mamma sa att det var blod då åt jag d aldrig mer HAHAHAHA fan vad äcklig

När jag blev medveten om att det var blod så blev jag först lite äcklad, men numera bryr jag mig inte, så länge det är gott så.

SaltaKätzchen:

Har ett minne av när min lillebror nånngång fick reda på att falukorv eller bacon eller vad det var var gris. Då blev han ledsen och ville inte äta. 🙁

Haha naaw, blev han veg eller kunde han inte motstå köttet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Blodpudding är gott.

ere säkert[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ere säkert[crazy]

Det är nyttigt också.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det är nyttigt också.[no-no]

mm vet tuvöärr äter ej d så hade hjärnbrist [crazy]


   
SvaraCitera