Aviseringar
Rensa alla

Hur fixar jag ett jobb till sommarlovet?


Ämnesstartare

Title says it all. Får ATM 200 spänn per månad, tar en evighet att spara upp till diverse prylar då. Svensk Direktreklam har jag kollat på, ser ut som skit.

Keep in mind dock, jag är 13. Finns antagligen inte många jobb tills jag blir typ 15?


   
Citera
penja

ring runt till diverse företag, presentera dig, berätta att du är ute efter sommarjobb. fråga om de är intresserade


   
SvaraCitera
reben

fråga folk om dom behöver tjänster mot pengar ??


   
SvaraCitera
reben

börja langa ngt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe. Jorå, det finns en hygglig mängd personer som fungerar att tjäna pengar utav...
Som kallas (Arbeten). 
  Kika in hos nårra personer som det verkar tyckas trevlig att vara hos. Fråga bossen om de må hava någe som lär vara bra att göra.
    Det finns alltid folk som vill lira mer effektivt, och därför är det bra att taga in folk på sommaren då ungdomar är lediga och de anställda har ledigt.
Annars kan man ju alltid hitta på någe att samla in slantar för själv? Baka brukar många göra. De köper ingredienser själva för pengarna dom samlar in, sedan så säljer de för det dubbla eller mer än vad de köpte ingredienserna för. Fast olika "Arbeten" är ju en smaksak.

Lycka till med att finna någe ställe vaddafall 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken stad bor du i? Förenklar! Bor du närheten av Göteborg så hör av dig kan fixa in dig på något två veckors jobb 


   
SvaraCitera