Aviseringar
Rensa alla

Hur flirtar man med en "alldeles för snygg" kille?


Ämnesstartare

En kille på min skola är hysteriskt snygg, definitivt snyggaste killen jag någonsin har sett, och flera av mina kompisar håller med.
Hur gör man för att flirta med en sån kille?
Jag blir typ yr bara av att se honom, liksom.


   
Citera
Ämnesstartare

det är nog en robot. du får helt enkelt lista ut nåt sätt att programmera den till din fördel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bild pls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
det är nog en robot. du får helt enkelt lista ut nåt sätt att ändra i hårdvaran.

Mjo, fast hur då? Galen


   
SvaraCitera

Här fick man en tankeställare. Det brukar vara tvärtom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Här fick man en tankeställare. Det brukar vara tvärtom!

Hur då tvärtom?


   
SvaraCitera

Typisk feminist som är ute på internet och "planterar" omvända könsrollsgrejer.. Så den kan länka till det när den debaterar om saker senare i livet.


   
SvaraCitera

Ser igenom allt.


   
SvaraCitera
reben

stirra på hnm som fan tills d går över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
stirra på hnm som fan tills d går över

Haha jag stirrar på honom hela tiden, men törs inte göra det så länge när han märker det. Galen


   
SvaraCitera

börja prata bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
börja prata bara

Japp, fast han är typ jämt med minst 3-4 tjejer i skolan, och de flirtar rätt mycket med honom. Men kanske kan fråga honom på Facebook eller nåt sånt om han vill hitta på någonting med mig? =P


   
SvaraCitera

Tessan97:

Japp, fast han är typ jämt med minst 3-4 tjejer i skolan, och de flirtar rätt mycket med honom. Men kanske kan fråga honom på Facebook eller nåt sånt om han vill hitta på någonting med mig? =P

börja med att låta honom lägga märke till dig först, var inte så efterhängsen som de andra tjejerna men försök få ögonkontakt med honom ofta och le och sånt. kanske börja lära känna honom lite och se vad han gillar så du kan föreslå att ni ska hitta på något som du tror att ni båda/han skulle gilla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jadu. Är det på grund av hans yttre du vill få kontakt kanske det är bäst att tänka om. Dock är det första man "ser" hos en människor utseendet. Liksom vadårå. Ingen bryr dig inte om utseende alls. Sure... Nämen seriöst då. Va dig själv (men inte om du är en seriemördare) och säg hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar kommentarerna vars tankar o planeringar att snärja någon går i linje med att typ ta över världen. 


   
SvaraCitera