Aviseringar
Rensa alla

Hur flirtar man med en "alldeles för snygg" kille?


Ämnesstartare

Phosphorus:
Jadu. Är det på grund av hans yttre du vill få kontakt kanske det är bäst att tänka om. Dock är det första man "ser" hos en människor utseendet. Liksom vadårå. Ingen bryr dig inte om utseende alls. Sure... Nämen seriöst då. Va dig själv (men inte om du är en seriemördare) och säg hej.

Har testat att le och säga hej till honom ett par gånger nu, han ser typ neutral ut och säger hej tillbaka.
Men finns det någon chans att han kanske själv tar kontakt med mig om jag fortsätter hälsa på honom?
Törs inte riktigt lita på det, eftersom han alltid är med typ tre snygga tjejer från skolan. som själva flirtar med honom en hel del och söker kroppskontakt och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gör man inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå fram till honom och säg att han är galet snygg och att du vill hitta på nåt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:
Gå fram till honom och säg att han är galet snygg och att du vill hitta på nåt 🙂

Haha aa, har funderat på det, är så himla blyg för han bara. Galen
Han är liksom vidrigt snygg, jag har ju såklart sett "supersnygga" killar förut och så, men han är till och med på ännu betydligt högre nivå än det.
Sen att han dessutom råkar vara längre och mer vältränad än de flesta andra killar på skolan gör att han sticker ut ännu mer.

Jag har iaf märkt flera gånger att han blivit uppraggad av främmande tjejer när han har varit för sig själv, så det känns ju förstås ganska så stressigt.

Det som gör mig mest orolig just nu är att jag alltid kommer att känner mig svartsjuk om jag lyckas få honom, och hela tiden känna att han kan dumpa mig precis när som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:

Haha aa, har funderat på det, är så himla blyg för han bara. Galen
Han är liksom vidrigt snygg, jag har ju såklart sett "supersnygga" killar förut och så, men han är till och med på ännu betydligt högre nivå än det.
Sen att han dessutom råkar vara längre och mer vältränad än de flesta andra killar på skolan gör att han sticker ut ännu mer.

Jag har iaf märkt flera gånger att han blivit uppraggad av främmande tjejer när han har varit för sig själv, så det känns ju förstås ganska så stressigt.

Det som gör mig mest orolig just nu är att jag alltid kommer att känner mig svartsjuk om jag lyckas få honom, och hela tiden känna att han kan dumpa mig precis när som helst.

Haha, tänkte att om en tjej raggade på mig sådär så hade det lätt fångat mitt intresse x) Men svårt om du är blyg! Är själv det så vet hur det är. Hela min skolgång försökte jag prata med tjejer men gick sällan bra :/

Men okej, är han sån och alla raggar på honom så är la säkert van vid det. Så prova gör nåt annorlunda eller så som kanske fångar hans nyfikenhet 🙂

Hm, jobbigt med svartsjuka. Men försök att lägg undan såna tankar för nu, ta en jobbig del i taget, haha :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är han för snygg för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:

Haha, tänkte att om en tjej raggade på mig sådär så hade det lätt fångat mitt intresse x) Men svårt om du är blyg! Är själv det så vet hur det är. Hela min skolgång försökte jag prata med tjejer men gick sällan bra :/

Men okej, är han sån och alla raggar på honom så är la säkert van vid det. Så prova gör nåt annorlunda eller så som kanske fångar hans nyfikenhet 🙂

Hm, jobbigt med svartsjuka. Men försök att lägg undan såna tankar för nu, ta en jobbig del i taget, haha :p

Haha jepp, ska försöka. =P
Får väl erkänna att jag har fått idén att försöka få hans uppmärksamhet genom att klä mig lite tilltalande, typ leggings och urringning och sånt där, bara precis så att det fortfarande ser acceptabelt ut. xD
Men det verkar mest göra att han står och kollar på mina bröst ett par sekunder eller liknande, medan jag försöker fånga hans blick.
Kanske fel sätt att attrahera honom, iofs.

amsi: vad är han för snygg för?

Känns som han är typ omöjlig att få och att jag inte är i hans "liga", även om många tycker att jag också är snygg.
Sen känns det som att det skulle vara jobbigt att vara ihop med honom om han blir uppraggad så här ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97: och att jag inte är i hans "liga"

krig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:

Haha jepp, ska försöka. =P
Får väl erkänna att jag har fått idén att försöka få hans uppmärksamhet genom att klä mig lite tilltalande, typ leggings och urringning och sånt där, bara precis så att det fortfarande ser acceptabelt ut. xD
Men det verkar mest göra att han står och kollar på mina bröst ett par sekunder eller liknande, medan jag försöker fånga hans blick.
Kanske fel sätt att attrahera honom, iofs.

Känns som han är typ omöjlig att få och att jag inte är i hans "liga", även om många tycker att jag också är snygg.
Sen känns det som att det skulle vara jobbigt att vara ihop med honom om han blir uppraggad så här ofta.

Kämpa! Går nog bra 🙂 Hahaha xD jadu nåt sånt lär såklart fånga hans intresse men kanske lite på fel sätt ändå, jag rekommenderar det inre, gör nåt typ snart, charmigt och oväntat, önskar jag visste mer exakt vad men svårt haha :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:

Kämpa! Går nog bra 🙂 Hahaha xD jadu nåt sånt lär såklart fånga hans intresse men kanske lite på fel sätt ändå, jag rekommenderar det inre, gör nåt typ snart, charmigt och oväntat, önskar jag visste mer exakt vad men svårt haha :p

Ja, jag ska försöka imorgon. 🙂
Men man kanske kan kombinera båda sakerna, typ att jag har samma kläder och samtidigt försöker flirta med honom och vara söt emot honom?
Det kanske blir en magisk kombination. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:

Ja, jag ska försöka imorgon. 🙂
Men man kanske kan kombinera båda sakerna, typ att jag har samma kläder och samtidigt försöker flirta med honom och vara söt emot honom?
Det kanske blir en magisk kombination. ^^

Spännande! Du får berätta hur det går 🙂 Jaa kombinera kan du göra, det låter bra tycker jag! Hehe får hoppas på det 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:

Spännande! Du får berätta hur det går 🙂 Jaa kombinera kan du göra, det låter bra tycker jag! Hehe får hoppas på det 😉

Jepp, jag vill ju liksom att hans reaktion ska vara ungefär "wow, vilken babe", och gillar det han ser, samtidigt som jag vill försöka charma honom. ^^

En kul grej som jag har märkt är att jag inte blir det minsta obekväm när han spanar på min kropp på det där sättet, kanske är för att han är så himla snygg och tittar med en sån söt och oskyldig blick. ^^
Jag står i alla fall mest och rodnar och småler för mig själv när han spanar på mig, och han verkar vara medveten om det eftersom han tar sig friheten att kolla in min kropp i någon sekund ibland, men han är säkert van vid att kunna göra såna saker, sen brukar jag ju också försöka stå så att han kan se mig när jag får chansen, så han kanske har märkt det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det förresten en bra idé att be honom hjälpa mig hitta till någon plats på skolan, alltså bara så att jag får vara med honom en stund?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:
Är det förresten en bra idé att be honom hjälpa mig hitta till någon plats på skolan, alltså bara så att jag får vara med honom en stund?

du tänker för mycket på detta. om du planerar "hur du ska haffa honom" är det bara creepy. Gå fram till honom och säg hej, och sen lär känna honom osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:

Har testat att le och säga hej till honom ett par gånger nu, han ser typ neutral ut och säger hej tillbaka.
Men finns det någon chans att han kanske själv tar kontakt med mig om jag fortsätter hälsa på honom?
Törs inte riktigt lita på det, eftersom han alltid är med typ tre snygga tjejer från skolan. som själva flirtar med honom en hel del och söker kroppskontakt och sånt.

Sluta skriv "snygga tjejer" det låter som att du nedvärderar dig själv, gör inte det. De har inget med dig och honom att göra. Men nu är du en bit på vägen. Riktig modigt av dig att du tar kontakt personligen ist. för chat eller så *tummen upp*. Sånt här tar tid. Det hoppas jag du förstår. Ha tålamod och våga ta initiativ! Ta plats och stå på dig. <3


   
SvaraCitera