Aviseringar
Rensa alla

Hur förlora ni oskulden?


Haien

trevlig-snubbe:
?

?

?

De hade sex.


   
SvaraCitera

Haien:

De hade sex.

Det lät som att kill doppa p* i v**an, eller nått inte in med hela. Jag venne....


   
SvaraCitera
Haien

trevlig-snubbe:

Det lät som att kill doppa p* i v**an, eller nått inte in med hela. Jag venne....

Det är också att ha sex.


   
SvaraCitera

Haien:

Det är också att ha sex.

Jo det är ju det, nån slags sex/uell aktivitet är det ju.


   
SvaraCitera
Haien

trevlig-snubbe:

Jo det är ju det, nån slags sex/uell aktivitet är det ju.

Precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Det lät som att kill doppa p* i v**an, eller nått inte in med hela. Jag venne....

AHAHAHAHA 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Det lät som att kill doppa p* i v**an, eller nått inte in med hela. Jag venne....

what difference does it make? för betydelsen alltså 


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

AHAHAHAHA 

XD


   
SvaraCitera

$4.00:

what difference does it make? för betydelsen alltså 

Nämen bara ett dopp betyder inte att man har gjort så mycket, det betyder enligt mig att det är ytligt. Sex är det ju fortfarande fast ah jag venne, jag vet väl knappt vad jag talar om jag som är oskuld och allt. Jag tycker väl att det inte är en fullbordad sexakt kanske, fast det är det ju ändå, tjejer har ju dock den här hinnan... Vem bryr sig de hade sex.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: tjejer har ju dock den här hinnan

Det är en myt, finns ej någon mödomshinna!


   
SvaraCitera

666 Girl:

Det är en myt, finns ej någon mödomshinna!

Du har rätt, ville kolla upp det iaf:''Hymen, även känd som mödomshinna eller slidkrans,[1][2] är en krans av slemhinneveck omkring en centimeter innanför slidans mynning. Mödomshinnan existerar alltså inte som en hinna som obstruerar eller skyddar utan namnet är ett förlegat och missvisande begrepp. Slidkransen är helt enkelt vad slidmynningen kallas och har ingenting med oskuld eller blödning vid samlag att göra. Detta är en myt. Namnet kommer från Hymenios i den grekiska mytologin.''
Står på Wiki.
Tack, nu har jag mer kunskap som upplyser mitt sinne till upplysningens höjd, iaf en liten bit på vägen. Glad


   
SvaraCitera
Haien

trevlig-snubbe:

Du har rätt, ville kolla upp det iaf:''Hymen, även känd som mödomshinna eller slidkrans,[1][2] är en krans av slemhinneveck omkring en centimeter innanför slidans mynning. Mödomshinnan existerar alltså inte som en hinna som obstruerar eller skyddar utan namnet är ett förlegat och missvisande begrepp. Slidkransen är helt enkelt vad slidmynningen kallas och har ingenting med oskuld eller blödning vid samlag att göra. Detta är en myt. Namnet kommer från Hymenios i den grekiska mytologin.''
Står på Wiki.
Tack, nu har jag mer kunskap som upplyser mitt sinne till upplysningens höjd, iaf en liten bit på vägen. Glad

Man blir så frustrerad när folk inte kan något om det. Kan inte typ smilen, som ändå inte gör några vettiga trådar fråga efter det här satt folk kanske fattar det?


   
SvaraCitera

Haien:

Man blir så frustrerad när folk inte kan något om det. Kan inte typ smilen, som ändå inte gör några vettiga trådar fråga efter det här satt folk kanske fattar det?

Jo absolut men jag är ingen som brukar prata om sex men ja det är tragiskt att folk uttsäts för myter som de tror på då de inte vet bättre och i detta fall var jag en av dem. Jag har ingen aning, nu vet jag iaf och kommer att föra sanningen vidare om någon påstår en sån här myt etc.


   
SvaraCitera

Champagnemamii:
Hej, hade varit kul å veta hur ni blev av med oskulden & om det gjorde ont? Har ni tips på hur man förlorar den på ett bra sätt utan att uppleva extrem smärta. 

Tyvärr inte så kul att veta hur jag förlorade min oskuld, och ja, det gjorde ont... Om/när du vill bli av med oskulden, se till att du är med en bra kille och att du vet att han kommer lyssna på dig om du tycker det gör för ont och vill att han slutar. Sen tror jag det är viktigt att man har ett långt förspel och tar det lugnt.


   
SvaraCitera

var för ung tycker jag. gjorde inte ont men gjort är gjort


   
SvaraCitera