Aviseringar
Rensa alla

Hur förlorade ni oskulden?


Ämnesstartare

Ja då var det dags grabbar att berätta hur ni förlorade oskulden, hur gamla var ni och hur hände det? Berätta gärna detaljerat. Jag ska självklart också berätta. En rätt lång text men jag ska berätta allt som hände!

Jag var 15 år så med andra ord hände det förra sommaren. När jag var 13 insåg jag att jag gillade killar, jag hittade ett forum för gaykillar där jag började prata med en äldre man i 50-årsåldern. Vi pratade om allt emellan himmel och jord tills vi började träffas, jag blev väldigt kär i honom men eftersom jag inte var byxmyndig så brukade vi bara gosa och kramas när vi träffades. Vi höll kontakten och plötsligt en dag så fyllde jag 15, en alldeles magisk dag. Mamma väckte mig innan jag skulle till skolan och gav mig en bit Napoleonbakelse och jag fick tillochmed dricka Coca Cola till frukost! Mina kompisar i skolan gratulerade mig även dem och när jag kom hem så var mina närmsta vänner där och jag fick alla paket, jag fick nya dataspel som jag blev glad för. 

När jag loggade in på Skype så gratulerade även mannen jag var kär i mig. Vi pratade och jag tog mod till mig och frågade om vi äntligen kunde göra det vi inte kunnat tidigare. Jag minns hur kåt jag blev när han svarade mig. "Den här dagen har jag längtat efter, jag hoppas att du också har gjort det..."
Vi bestämde att jag skulle sova över hos honom den helgen, till mamma och pappa sade jag att jag skulle spela mina nya dataspel med mina kompisar och sova över hos någon av dem. Jag är glad att de inte misstänkte något.

Nåväl, jag gick iväg till bussen och åkte hem till honom. Jag hade fjärilar i magen och när han öppnade dörren så kramade han om mig hårt och kysste mig på kinden. Jag gick och tvättade av händerna och han sade att han hade fixat en fin middag till mig, jag började äta och plötsligt öppnade han kylskåpet och gav mig en starköl. "Vi måste ju fira!" sade han. Jag drack ölen och började känna mig lite lullig, jag fick och får smaka lite vin av mina föräldrar ibland men att dricka flera öl var riktigt spännande. När vi hade ätit klart satte vi oss i hans vardagsrum och åt tårta. Han började mata mig på skoj och jag fick lite grädde på näsan som han slickade i sig. Jag började rodna och då kysste han mig för första gången. Vi hånglade i ungefär 5 minuter tills han lät mig prova lite starkare drycker, jag fick dricka whisky och efter ett glas började jag bli full. "Jag tycker så mycket om dig" sade han till mig och började smeka mig, han tog av min tröja och började smeka min rygg, han killade mig lite på bröstvårtorna och hans händer letade sig ner och tog tag i min 15-åriga kuk. Han tog av mig byxorna och kalsongerna och han tittade på min kuk. "Oj, vad stor den är för att vara en liten tonårskuk". Han började runka av mig och då sade jag att jag vill se honom också. Han tog av sig kläderna och jag började med att slicka på hans håriga pung och sedan sög jag av hans stora gubbkuk. Han stönade och höll fast mitt huvud. "Du suger så skönt din lilla fjortisslyna" sade han.

Sedan sög han av mig en kort stund och jag sade "Nej snälla, mer" men han sade att jag kommer att komma så fort om han gör det mer. "Det märks att du är oskuld, och jag blir så kåt av att jag tar din oskuld" sade han till mig. Han frågade om jag tyckte om det och jag nickade och sade bara mmm med ett stort leende på läpparna. Han kysste mig igen och sedan frågade han mig om jag ville slicka honom i rumpan. Jag tyckte det lät lite äckligt men tanken gjorde mig så kåt så jag stoppa in tungan mellan hans håriga gubb skinkor och slicka honom där. Det var så skönt och det kändes som att jag skulle komma när som helst så vi började kyssas igen för att jag inte skulle komma så fort.

Sedan så sade han att jag skulle vända mig om och jag kände hur han stoppade in hans stora kuk i min trånga lilla fjortisrumpa. Det gjorde lite ont men det var samtidigt skönt, han knullade mig hårt och jag stönade.
"Du är så tajt" sade han och pumpade på ännu hårdare samtidigt som han runkade mig. Sedan slutade han och han sög av min fjortiskuk, smekte mina pungkulor och till slut kunde jag inte hålla mig längre.
"Jag måste komma..." viskade jag mellan stöningarna och han fortsatte att suga. Jag kom och det var den största sats jag någonsin sprutat. Allt kom i hans mun. Han tittade på mig och jag såg hur han verkligen hade kvar satsen i munnen för att njuta av smaken tills han svalde.

Han tittade på mig och sade "tonårskillars sperma är det godaste jag vet men din sperma var det godaste jag någonsin haft". Jag rodnade och jag sade att jag vill svälja hans sperma. Jag sög av honom igen, han höll fast mitt huvud och knullade mig i munnen tills han kom, varenda liten droppe av hans sperma befann sig i min mun. Jag gurglade den tills jag svalde den. Sedan satte vi oss upp och jag lutade mig mot honom. Han höll om mig och kysste mig igen och vi gosade.
- "Var det skönt?"
- "Mmm.." sade jag

Det var det skönaste jag någonsin har upplevt. Nu är han tyvärr åkt i fängelse för att han hade en film på datorn där en 17-åring runkar. Sveriges lagar är märkliga, inte sant?
Nu vill jag veta era hstorier grabbar, fram med dem!


   
Citera
Ämnesstartare

Jag gick runt på stan och POW så kom det någon och bara tog den. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Jag gick runt på stan och POW så kom det någon och bara tog den. 

Är du kille?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej... sexnovell. Är alla sånna såhär? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tldr

Tappade min rak ner i en dagvattenbrunn för en halv livstid sedanLedsen

Hjärta


   
SvaraCitera
Hando

Min bästa tjejkompis stal den från mig. Gråter


   
SvaraCitera

nice. kopierat från någon sexnovellsida riktad till män lr? 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Oj. Good 4 u. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
nice. kopierat från någon sexnovellsida riktad till män lr? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stoppade min penis i en tjejs vagina Rodnar


   
SvaraCitera

Storchen84:
Tldr

Tappade min rak ner i en dagvattenbrunn för en halv livstid sedanLedsen

Hjärta

Im a virgin and i will be a virging 4 the rest of my life ;(


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Jag gick runt på stan och POW så kom det någon och bara tog den. 

Sedan kom Batman och bara BAAM, BOOM, SMACK! Så tar han tjuven och lämnar tillbaka den.

Axelinaaas:
Okej... sexnovell. Är alla sånna såhär? 

Ja.
Tror det. 

vonKissekatt:
nice. kopierat från någon sexnovellsida riktad till män lr? 

Troligtvis.

SvenskWithAttitude:


   
SvaraCitera
Haien

Axelinaaas:
Okej... sexnovell. Är alla sånna såhär? 

Typ, men jag gillar inte att läsa gay och ageplay, usch 50 och 15 år...


   
SvaraCitera

Ja va 11 och gjorde det i en smutsig toalett med en sexig främling yolo


   
SvaraCitera

Innan sommarlovet nångång. Jag och min flickvän började strula som vanligt mitt i natten. O sen viskade hon i mitt öra "Vill du göra det?" Ja svarade jag. "Hämta kondom då" så jag gick o hämta kondom o ba körde på. Hade alldeles höga förväntningar,d va inte romantiskt o inte superskönt. Men nu är vi "missbrukare"o har sex nästan hela tiden. Vi har räknat o det är 42 jävla gånger! //14åring


   
SvaraCitera