Aviseringar
Rensa alla

Hur fungerar larm?


RadioAktivMakaron:

Ok, fail av mig. Har alltid trott det. [sad]

Haha.. planerat att snatta dator lr? [wink]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Har iofs aldrig snattat på ICA, bara kiosker där dom inte har larm. (var längesen f.ö.)

ja kan ju inte påstå att jag snattade igår va ett tag sen men inte så länge sän så de har hunnit komma nå super larm heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Haha.. planerat att snatta dator lr?

Omg! How'd you know? [surprised][surprised]

Ensamvargen:

Vanligast är att det är fejkade "bågar" som sitter i utgången för att man ska tro att det är larmat.

Gör dom verkligen sånt? Pinsamt ju x) Alltså om dom slösar pengar på att köpa in det kan dom la lika gärna använda skiten, eller? Även om dom inte larmar alla varor...


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Gör dom verkligen sånt? Pinsamt ju x) Alltså om dom slösar pengar på att köpa in det kan dom la lika gärna använda skiten, eller? Även om dom inte larmar alla varor...

Kostar väl inte mycket om det bara är fejksaker, väl investerade pengar i många fall gissar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Kostar väl inte mycket om det bara är fejksaker, väl investerade pengar i många fall gissar jag.

Trodde ändå det var riktiga saker som köpte, visste inte att dom sålde fejklarm, haha! Jaja, så länge det hjälper så.


   
SvaraCitera

Sno varor är så jävla småaktigt. Sno kassan istället!


   
SvaraCitera

larmen är ju dom tjocka små streckkoderna man kan slita av om man får för sig att ta en 100% rabbat och kila ut med varan ifråga, ibland finns ju flera larm också, framför allt när det gäller kläder.


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Omg! How'd you know? [surprised][surprised]

[crazy][crazy][crazy] lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

lycka till

Lär behövas!


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

typ ett smörpaket?

Nej, det piper endast på kläder och varor med en pryl på sig har jag för mig. Har erfarenhet av en som snattat på ica (h*n blev portad "for life"). Det pep inte det såg jag men h*n blev tagen [cool]


   
SvaraCitera