Aviseringar
Rensa alla

Hur funkar nya TV??


Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Så de är bara tur om man kommerfå TV jobb då??

Precis! Andra andar får jobb som batterier exempelvis, då är anden i batteriet, på så vis kan man ladda energi ur dem. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Precis! Andra andar får jobb som batterier exempelvis, då är anden i batteriet, på så vis kan man ladda energi ur dem. [smile]

Finns de ngt sätt att på verka vad man får för jobb sän då för jag vill värligen inte bli ett bil baterri tillxempel hatar Bilar. ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

hatar Bilar. ?

I och med att du "föds på nytt" som man kallar det even though du bara "uppstår" så får du nya personligheter och intressen. [cute]

Men visst får du påverka lite, varje ande får 5st önskningar, någon utav dessa blir ditt jobb. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

I och med att du "föds på nytt" som man kallar det even though du bara "uppstår" så får du nya personligheter och intressen. [cute]

Aha men vad är det som gör att det fortfarande är jag är det att jag har kvar minnen

S3ON:

Men visst får du påverka lite, varje ande får 5st önskningar, någon utav dessa blir ditt jobb. [smile]

Va bra då är de inte bara tur 🙂
Vilka jobb ska du önska?? Om du tänkt nåt på de än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Aha men vad är det som gör att det fortfarande är jag är det att jag har kvar minnen

Absolut, själen din följer med genom alla liv & världar! Rykten säger att det blir friare och friare så längre fram man kommer, Själen utvecklas med tiden, i det 4:e livet finns inte längre lagar och regler.. Där är själarna likasinnade & tycker likadant, skrattar åt samma saker, personlighet skiljer mindre och mindre.

När vi i slutet av det 9:e livet lever får vi möjligheten att designa liv 10.

den läskiga vampyren:

Vilka jobb ska du önska?? Om du tänkt nåt på de än.

Jag vill helst inte arbeta alls, men eftersom att det är obligatoriskt i nästa liv vill jag helst arbeta inuti en server vars dagens nyheter/facebook-uppdateringar & annat i vårat liv passerar dagligen så att jag kan hålla koll på vad som händer här med bekanta. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svarar på dedär imorn tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Svarar på dedär imorn tror jag.

Blev du för djupt nu? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The TV is like a cake!

And the cake is A LIE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Blev du för djupt nu? [sad]

Nej för tråkigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Nej för tråkigt...

Jag är en tråkig människa, allt bli bäst då jag håller mig undan befolkningen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag är en tråkig människa, allt bli bäst då jag håller mig undan befolkningen. [sad]

Jag med...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Jag med...

De andra kanske uppskattar mina skämt dårå. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

De andra kanske uppskattar mina skämt dårå. [blush]

Ja. Jag är sån som tycker nästan inget är roligt, utom mina egna skämt. Så du är nog inte jätte tråkig egentligen ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

du är nog inte jätte tråkig egentligen ^^

[party]

Det där med "andarna" kunde du gjort bättre då det heter änder. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det där med "andarna" kunde du gjort bättre då det heter änder. [cute]

Hur skulle jag gjort för att göra det bättre?


   
SvaraCitera