Aviseringar
Rensa alla

Hur galet har inte allt blivit?


Ämnesstartare

Igår satt ja och väntade på en buss i min kära stad Eskilstuna, så är det ett par killar i 14 års åldern där. Från ingenstans kommer en äldre kille kanske 16 år med kniv och flyger på en av dom yngre killarna och hotar honom med kniven runt hans hals. Det sitter vittnen där men han bryr sig inte. Jag blev chockad..för det första att dom var så unga och att han dessutom inte använde vanligt hot som på min tid utan en kniv dessutom. Senare på kvällen får ja vittna typ 14 åriga killar som säljer braj..hahaha..shit. Vad händer? Hur lågt i åldrarna har våldet blivit och droganvändningen??[chocked]


   
Citera
Ämnesetiketter

STFU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

STFU

??


   
SvaraCitera

DestinyM:

??

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad e ditt problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolz på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

lolz på dig.

Är jag helt bakom flötet lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

braj..hahaha..shit. Vad händer? Hur lågt i åldrarna har våldet blivit och droganvändningen??[/quote

Det kommer nog bli värre om ett par år skall du se.
Jag har sett typ 11-12 åringar röka braj här tycker det är sorgligt.
Dem är söta dessutom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

Är jag helt bakom flötet lr?

håll nte på [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Det kommer nog bli värre om ett par år skall du se.
Jag har sett typ 11-12 åringar röka braj här tycker det är sorgligt.
Dem är söta dessutom

Jo visserligen fanns det dom som rökte när man sj var så ung, men det var absolut inte lika vanligt som d är nu. Och ja om ett par år lär det blivit värre. Jag känner mig ganska trygg i stan, eftersom jag e uppväxt här men igår blev ja chockad och rädd för ja vill ju inte vittna till någon som blir knivhuggen, och ja tyckte så jävla synd om killen som fick kniven runt halsen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är la värre att folk inte gör något när småbarn blir knivhotade än att det sker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det är la värre att folk inte gör något när småbarn blir knivhotade än att det sker?

Vad skulle du göra`?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

och ja tyckte så jävla synd om killen som fick kniven runt halsen..

Meh varför tycker du synd om honom vet du ens varför han fick de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

Vad skulle du göra`?

Först och främst så borde ju någon ha ringt polisen. Sen borde äldre uppmärksammat händelsen, för då hade den lilla 16åringen inte varit så kaxig längre och antagligen slutat hota.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Meh varför tycker du synd om honom vet du ens varför han fick de?

jo det framkom.. och visserligen kunde ja förstå att killen va förbannad,men tycker inte det är värt att få en kniv i fejjan[no-no]


   
SvaraCitera