Aviseringar
Rensa alla

hur går det för ibra?


Ämnesstartare

ikväll. 0-0 i milano och nu i barcelona. milan måste göra mål. har de nån chans?

jag tror barca vinner men hoppas milan klarar det fast ändå inte. real-barca i finalen vore nåt.

vet inte vad jag tycker ikväll


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hoppas Zlatan gör hattrick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur blir det med Xavi egentligen? De skulle väl göra sena tester idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

är båda tillbaka!? har inte kunnat kolla upp nåt än. tack gode Gud dock. Pato lär nog inte starta men han blir en bra joker. Silva är dock livsviktig!

haha jag vet inte. hjärtat säger 1-1 men hjärnan säger 2-0 barca. att slå barcelona på camp nou är svårt men det behövs ju inte. så jag hoppas på en tidig, galen milan press. de måste chocka barca, de måste göra 1-0. gör milan 1-0 tror jag de klarar sig men gör barca 1-0 tror jag det blir godnatt

men blir en jävla rysare

vågar du tippa?

Tar det här istället.

Båda skall vara tillbaka ja.

Jag tycker att han borde starta framför Robinho, även fast att hans spelförståelse är åt helvete så är han vassare framför mål än vad Robinho är. Just där behövs Pato ikväll.

Hoppas verkligen på Milan, men jag tror inte att de tar hem detta, även fast att de har all potential att göra det, man skall inte gklömma att det är just Milan som verkligen har skakat om Barcelona i CL detta året - och om det är någon som kan slå ut dem så är det Milan - om man spelar som man gjorde sist, men sätter de chanser man faktiskt skapar och samtidigt spelar det försvarsspel som italienska lag är bäst på, speciellt Milan.

Lite osäker på om Nesta är spelklar, men om han är det och han spelar som han gjorde sist; en Nesta som förr i tiden, som stoppade allt som kan i hans väg med Silva, som är så viktig för Milan och att Ambrosini är det jävla lejon han var sist så har man god chans.

Synd att MvB fortfarade är skadad, den mannen var en klippa fram till skadad, otroligt fint att se honom spela som i fornstora dagar. Boateng är tillbaka, otroligt viktig för Milan.

Framåt måste chanserna sättas. Alla vet vad Zlatan kan åstadkomma, både på mål och assist - det där måste man förvalta väl om detta skall gå vägen. Om Robinho spelar så hoppas jag att han inte dundar iväg bollar utanför Camp Nou när han har öppet mål...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Hoppas Zlatan gör hattrick.

hoppas kan man

dazed:

Hur blir det med Xavi egentligen? De skulle väl göra sena tester idag?

vad för tester? ska han testa flytta hemifrån för första gången i sitt liv?

nej men seriöst. är han borta? har inte hört något

passaro:

Tar det här istället.

riktigt skönt att de är tillbaka

frågan är ju om Pato ska starta. kan ju bli lyckad att starta med Pato och kanske få in ett mål för att sedan byta ut honom. eller låta honom hoppa in istället om det behövs. svårt val

får hoppas Nesta blir spelklar. han och Silva vore bra. mm Van Bommel hade behövts men får hoppas Ambrosini klarar av det, förra mötet tappad ehan Messi lite väl ofta i första enligt mig.

haha ja får hoppas Robinho skjutit in sig på träningarna, kan behövas. eller så hoppas man att Zlatan får lägerena istället och sätter dem. man har inte råd att missa de chanserna man hade i första mötet

jepp det lär nog bli Barca som segrar även om Milan har chansen. får verkligen hoppas de gör 1-0 och skakar om Barca iaf. ger dem en kamp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nej men seriöst. är han borta? har inte hört något

Det var prat om det typ igår tror jag, frågan är om det spelar någon roll för fcb egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart att det spelar roll om xavispelar eller inte, han är med iniesta dirigenten på mittfältet. Enligt mig den viktigaste spelaren för barca, efter Messi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det var prat om det typ igår tror jag, frågan är om det spelar någon roll för fcb egentligen?

klart det spelar roll. barca har en tunn trupp. har ingen ersättare till nån alls i startelvan. sen är väl xavi näst viktigaste efter messi

tror du det slutar förresten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tagga nu!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Klart att det spelar roll om xavispelar eller inte, han är med iniesta dirigenten på mittfältet. Enligt mig den viktigaste spelaren för barca, efter Messi.

patrick bateman:

klart det spelar roll. barca har en tunn trupp. har ingen ersättare till nån alls i startelvan. sen är väl xavi näst viktigaste efter messi

Alright, alright.

patrick bateman:

tror du det slutar förresten?

3-1 Barca, tyvärr. Hoppas på rossineri dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hor-milan som spelar skit nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAAAAAAAAAAAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3-1, fan vad rätt man hade [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helvete.


   
SvaraCitera