Aviseringar
Rensa alla

Hur går man vidare?


Ämnesstartare

Jag är dum i huvet va, hur tänkte jag när jag blev kär i killen i min klass och sedan inledde ett förhållande med honom när jag så uppenbart visste att han inte var den rätta pojkvänstypen för mig. Och nu när det är slut kan jag inte tänka på annat. Jag trodde det skulle gå över, han var ingenting emot andra jag har träffat, men ändå så kan jag inte släppa taget och jag villl fortfarande vara nära honom fast att jag vet att jag inte får. Och han verkar inte ens ledsen, men han sa att han blev det, men det märks då inte. Jag funderade till och med på att bli ihop med mitt ex igen för att göra honom svartsjuk, om han nu skulle bli det.

Jag vet att det var lika bra att det tog slut eftersom det aldrig skulle ha funkat ändå. Men jag går inte vidare, hur fan gör man?

Om någon i min klass är medlem här och läser detta dör jag av skam.


   
Citera
Ämnesstartare

Hitta lite andra karlar att lätta på spänningen med.
28cm_and_growing@hotmail.com

Nä men, det enda du kan göra är att härda ut. Hur länge var ni ihop och hur länge sedan var det ni bröt? Var ni bra vänner innan ni blev ihop och så? Att han "inte var rätta pojkvänstypen" tyder på att det enda som höll er ihop var romantiska känslor - om så är fallet är chansen stor att det blir lättare när det gått ett tag och kemin lugnar ner sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli ihop med mig istället. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ägna dig åt annat och prata/skriv/tänk inte på honom, och håll dig sysselsatt med typ spel/musik/annan hobby för att få bort tankarna på annat sen går mycket över med tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får hitta vart vidare är, sen går du ditåt[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

du får hitta vart vidare är, sen går du ditåt

Ska du inte säga något elakt också? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Ska du inte säga något elakt också? [confused]

Macktorskens mamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inbakadkanin:

Om någon i min klass är medlem här och läser detta dör jag av skam.

jag gick i din gamla klass, kom hem till mig och ät chokladpudding. Har asmycket över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå och lägg dig i tid på kvällarna, så att du kan vakna i tid. Ät frukost, - gör det du behöver göra. Gå hem. Sov.

så går du vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du träffar en ny, och sedan kommer du över honom. Jag lovar. Du verkar redan ha insett att han inte var något att ha ändå, så då är du en bra bit på vägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Bli ihop med mig istället.

min skönet räcker inte till alla

KingGurka:

Hur länge var ni ihop och hur länge sedan var det ni bröt?

Det var bara ett par dagar sedan vi bröt, men om jag känner mig själv rätt så kommer det här att ta lång tid för mig. Dessutom måste jag ju se honom varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Du träffar en ny

Men där jag bor är alla killar tröga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inbakadkanin:

Men där jag bor är alla killar tröga

Det tror jag inte på. Var du än bor så kan omöjligt alla killar vara tröga, och med den inställningen kommer du inte långt. Tänk inte så mycket på att träffa någon ny, tänk inte alls. Försök fokusera på att plugga bra, äta bra, träna, umgås med människor du gillar. Sedan träffar du en ny utan att tänka på det och rätt som det är så har du en ny flört! Det löser sig, tjejen. Have some faith.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för tipsen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Bli ihop med mig istället. [sad]

Du har väl sötnos [no-no]


   
SvaraCitera