Aviseringar
Rensa alla

Hur går vi från "på G" till ett förhållande?


Ämnesstartare

Jag har träffat en kille ett tag nu, vi har jätteroligt tillsammans och jag vet att han tycker om mig. Jag vet också att vi inte är "bara vänner" eftersom han kysser mig så fort han får chansen. Vi ses varje dag i skolan men låtsas då som ingenting, på bådas initiativ. [wink]

Jag vill jätte gärna ha ett förhållande med honom och jag tror han vill samma sak. Men hur ska vi gå från det hemliga "hålla på-stadiet" till ett riktigt officiellt föhållande? [confused][rolleyes][love][love]


   
Citera

Byt relationsstatus på facebook.


   
SvaraCitera

säg att du gillar honom när ni är ensamma nån gång o har det mysigt o så får du se hur han reagerar vad han säger.


   
SvaraCitera

snacka med honom om saken, make sure båda känner lika dant[smile]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Är ju bara att ta upp det med honom, vad han vill och vad han känner. Se om ni vill lika.


   
SvaraCitera

Genom att kommunicera med varandra, skulle jag gissa på.

Eller så skickar du en förfrågan på facebook [smile]


   
SvaraCitera

Låt honom pressa in den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

säg att du gillar honom

Ja kanske är det så enkelt...
Men om jag säger detta kommer han garanerat säga "jag gillar dig också" och sen är konversationen slut. Vad ska jag säga mer ? [cute] tack btw[love]

Nintendo:

facebook

Nachac:

facebook.

Jag vet inte om vi vill att det ska stå på facebook än, med officiellt menar jag mest att vi ska kunna gå i skol korridorerna och mysa och pussas. [blush]


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

Jag vet inte om vi vill att det ska stå på facebook än, med officiellt menar jag mest att vi ska kunna gå i skol korridorerna och mysa och pussas. [blush]

Står det inte på facebook är det inte på riktigt.


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

Men om jag säger detta kommer han garanerat säga "jag gillar dig också" och sen är konversationen slut. Vad ska jag säga mer ? [cute] tack btw[love]

Då kan du säga "väldigt mycket", typ. Du ska ju helst säga att du vill vara ihop rakt ut, men det kan vara bra att säga så först och se vad han säger. Sen är det bara att fråga om han vill bli tillsammans om du får en positiv respons + om du känner på dig att han kanske också vill vara ihop men inte vågar säga något.


   
SvaraCitera

byter ut "på G" med "förhållande"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med honom och är det svårt så gör som de andra säger och byt status på facebook till ett förhållande med *** och se ifall han accepterar. Det sist nämnda är väll dock lite omoget sätt att göra det på.


   
SvaraCitera