Aviseringar
Rensa alla

Hur glömmer jag honom?


Ämnesstartare

Finns en kille jag gillat sjukt länge som är hur go som helst. Dock har han skaffat tjej, och jag var låg i runt 2 veckor efter det. Nu är det lugnt, men blir fortfarande ledsen när jag tänker på att det är hennes hand han håller och inte min. Han gav verkligen sken av att gilla mig, och sen pang bom så var dom tsm. Kom som ett knytnävsslag, och jag vet inte. Borde jag vänta på honom? Ser inga andra killar förutom honom, jämför alla med honom. Inte bra.
Hur fan ska jag lyckas glömma honom? 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Två veckor...


   
SvaraCitera
Gifted

född93:

Borde jag vänta på honom? Ser inga andra killar förutom honom, jämför alla med honom. Inte bra.

Hm, för ett par år sedan kunde jag varit den killen.
Men, jag insåg mitt misstag, och tjejen som motsvarade dig hade väntat, i två år. Det är jag sjukt glad för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strongolicious:

Två veckor...

var död i två veckor, alltså grät hejdlöst. så ja, var länge. morsan tänkte fan skicka mig på terapi xD nu har det gått fyra månader, och börjar fan bli orolig. känner mig som meliisa horn i "lät du henne komma närmre"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Hm, för ett par år sedan kunde jag varit den killen.
Men, jag insåg mitt misstag, och tjejen som motsvarade dig hade väntat, i två år. Det är jag sjukt glad för

Kanske borde vänta då? Den här killen är helt... vet fan inte hur jag ska förklara. Känner mig så sjutk dragen till honom. Som om det är ödet på något sätt. Fyller t.o.m år på samma dag [tard]


   
SvaraCitera
Gifted

född93:

Kanske borde vänta då? Den här killen är helt... vet fan inte hur jag ska förklara. Känner mig så sjutk dragen till honom. Som om det är ödet på något sätt.

Oh, jag vet vad du menar, vissa man ser är helt enkelt speciella på något sätt.


   
SvaraCitera

född93:

Fyller t.o.m år på samma dag [tard]

Wow. Han måste vara din själsfrände, alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Wow. Han måste vara din själsfrände, alltså

Precis 😉 nejmen det är så mkt, första ggn jag såg honom så var det helt... han såg inte så asbra ut, men blev ändå tvungen att få reda på mer om honom, och så fick jag reda på att vi var födda samma dag, samma år... tyckte det var lite coolt. det var 3 år sen, är fortf dragen till honom och bryr mig inte om ngn annan. pojkvännerna jag haft däremellan är äppelskrutt i jämförelse


   
SvaraCitera

född93:

pojkvännerna jag haft däremellan är äppelskrutt i jämförelse

Vad är det som är så speciellt med honom? Verkar lite som att du bara vill ha det du inte kan få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Vad är det som är så speciellt med honom? Verkar lite som att du bara vill ha det du inte kan få

Han är så sjukt snäll. Han snackar om seriösa saker, driver inte bara. Han märker när jag mår bajs, och får mig alltid på bättre humör. Aldrig träffat en annan kille som inte kan det, dom blir bara obekväma


   
SvaraCitera

Skulle ha kunnit skriva den här tråden själv! så likt mina känslor..[tard]

jag är oxå dragen till en, utan att jag vet varför, och har "väntat" på att han ska inse det i flera år. Ödet har tagit oss på olika vägar så nu vet jag inte hur det ska gå..


   
SvaraCitera

Känner igen mig...
Jag har gillat en sedan skolan började.. jag har fått kontakt med honom, men han visar inget intresse. Varje gång jag ser honom i skolan, så blir jag asdepp och vill bara gråta.
Vi har pratat om att träffas, men det är alltid jag som hör av mig och är mest intresserad av att träffas. [sad]


   
SvaraCitera

född93:

Han är så sjukt snäll. Han snackar om seriösa saker, driver inte bara.

Snälla och seriösa killar finns det gott om. Han är knappast unik.

född93:

Han märker när jag mår bajs, och får mig alltid på bättre humör. Aldrig träffat en annan kille som inte kan det, dom blir bara obekväma

Leta vidare eller berätta för honom hur du känner. Det värsta som kan hända är att du blir dissad. Att han är upptagen försämrar visserligen dina chanser, men du vill ju få ett slut på det här, inte sant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

jag är oxå dragen till en, utan att jag vet varför, och har "väntat" på att han ska inse det i flera år. Ödet har tagit oss på olika vägar så nu vet jag inte hur det ska gå.

är så hemskt.. samma här, känner att vi håller på att glida isär och blir så sjukt ledsen av att tänka på det ''/

MakingBelieve:

Vi har pratat om att träffas, men det är alltid jag som hör av mig och är mest intresserad av att träffas.

samma här!! han tar upp ämnet när jag är på dåligt humör eller så, för att jag ska bli glad, sen när jag på allvar frågar om han vill ses så ignorerar han set bara [shake] [sad]

Proteus:

Leta vidare eller berätta för honom hur du känner

lättare sagt än gjort.. men håller med dig, måste få ett slut på skiten. eller en början på ngt nytt, vem vet? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

född93:

Han gav verkligen sken av att gilla mig

Så är det för med en kille jag gillar nu, Han visar att han gillar mig men tror han är på G med en av mina kompisars kompis (som jag STARKT ogillar)
Du fick mig faktiskt att inse att jag borde snacka med honom om vad jag känner. För jag vet att jag kommer må skit om jag ser sånt.
Mår bara dåligt av att se honom vara med en annan tjej 🙁

Hoppas verkligen det löser sig för dig..
För jag vet hur tufft det är 🙁


   
SvaraCitera