Aviseringar
Rensa alla

Hur glömmer jag honom?


född93:

samma här!! han tar upp ämnet när jag är på dåligt humör eller så, för att jag ska bli glad, sen när jag på allvar frågar om han vill ses så ignorerar han set bara

Öhhh... omoget! Han verkar mer oseriös än den jag gillar.. han snackar jag knappt om personliga saker med...
Synd... om dom gillar en, så tycker jag dom ska visa de på ett seriöst sätt. Inte ljuga och påstå annat. Det ska handlar om ärlighet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste bara tillägga att du är stark som bara var ''deppig'' i två veckor, Jag kunde vara det så länge även om han inte var tsm med någon utan jag bara anade något =/ nu undrar jag verkligen hur det kommer bli om han skaffar nån =/

Guud förlåt.. 🙁 det är ju dig det faktiskt handlar om :''(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SarAaaBengtsson:

Mår bara dåligt av att se honom vara med en annan tjej 🙁

samma här!! fatta känslan då av att se (på facebook..) att han hade ett förhållande. smsa bästisen, mötte henne, satte mig på marken och grät. hon vet allt om mina känslor för honom, skönt att ha en axel att gråta mot i såna lägen...

hoppas det löser sig för dig med!!


   
SvaraCitera

älskar du personen s kommer du aldrig glömma simple as that


   
SvaraCitera

OF 5:

älskar du personen s kommer du aldrig glömma simple as that

This.

Om man ändå kunde radera en person från minnet, och göra allt för att se till att man aldrig stötte på vederbörande igen. [sad]


   
SvaraCitera

OF 5:

älskar du personen s kommer du aldrig glömma simple as that

Gillar*

Jag älskade mitt ex och gjorde det i ett halvår och jag tog nästan livet av mig för det var så plågsamt med hans beteende.
Nu har vi börjat umgås igen, fast som vänner, men börjar känna den känsliga känslan igen. Jag glömde bort honom och tappade känslor för honom förut och det kändes skönt, men nu börjar jag få känslor för honom igen och det är inte kul. Nu verkar han dessutom vilja vara otrogen mot sin tjej :S


   
SvaraCitera

född93:

Hur fan ska jag lyckas glömma honom? 🙁

Du kan inte glömma, sätt inte det kravet på dig själv. Däremot kan du gå vidare, fortsätta leva och må bra. Precis som innan. Det kan ta ett tag, men du kommer att ta dig igenom det och klara av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Du kan inte glömma, sätt inte det kravet på dig själv. Däremot kan du gå vidare, fortsätta leva och må bra. Precis som innan. Det kan ta ett tag, men du kommer att ta dig igenom det och klara av det

Tack, du har helt rätt!


   
SvaraCitera

Oh, det där är jobbigt [sad]


   
SvaraCitera