Aviseringar
Rensa alla

Hur glömmer man en kille..


Ämnesstartare

Hej! Kan någon här ute hjälpa mig med tips för att komma över en kille. Jag har så jävla lätt att få känslor för snygga killar. Och i höstas började jag hålla på med en jätte snygg kille. Började gilla han som satan , men visste redan att han inte var bra för mig , men jag liksom inbillade mig att han var bra.

Han ledde till flera saker att jag blev ovänn med flera av mina vänner på grund av att jag blev avundsjuk och skit . Men jag trodde på han mer än vad jag borde gjort. Inbillade mig att han faktiskt gillade mig men han egentligen inte gjorde det. Han ville bara ''ha kul''. Det slutade med att jag blev JÄTTE sårad och hade svikit mina vänner, men som tur är nu är att mina vänner fått en förklaring och de har förlåtit mig och allt är bra mellan oss.

*Men en sak som jag stör mig RIKTIGT mkt på är att även fast jag vet hur mkt han har sårat mig (vill inte gå in på vad han gjort , men han sårade mig OTROLIGT) så kan jag inte sluta tänka på honom. Han är skit jag vet och jag blir snart galen!! jag vill inte gilla honom, vill inte tänka på honom, vill glömma han heelt!! men just nu känns det omöjligt.
Finns det någon där ute som kan ge mig bra tips?
Har nån varit med om något liknande?


   
Citera

Börja med att bryta ditt vänskapsband till din reptilhjärna.


   
SvaraCitera

annelis:

Finns det någon där ute som kan ge mig bra tips?

nope[n]

Det är bara att låta tiden gå[cute]


   
SvaraCitera

Ha inte kontakt med honom, vänta. Efter ett tag avtar känslorna.


   
SvaraCitera

Schism:

Börja med att bryta ditt vänskapsband till din reptilhjärna.

Önskar att jag förmådde detta.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Ha inte kontakt med honom, vänta. Efter ett tag avtar känslorna.

That. Om inte det hjälper så kan man typ självdö. eller så ignorerar man dem, det funkar för mig.[cool]


   
SvaraCitera

passaro:

Om inte det hjälper så kan man typ självdö. eller så ignorerar man dem, det funkar för mig.

Så häftig du är.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Så häftig du är.

Eller hur!


   
SvaraCitera

Du får väl börja hänga med en ny snygg kille varje vecka, då glömmer du ju känslorna för den du varit med veckan innan[smile] kan ju börja med[wink]


   
SvaraCitera

annelis:

Jag har så jävla lätt att få känslor för snygga killar.

Du förväxlar inte "känslor" med attraktion?


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

hårt slag emot bakhuvud


   
SvaraCitera

så mycket skada som han orsakat borde det väll inte vara så svårt. men men riktig kärlek gå aldrig ur, tyvärr


   
SvaraCitera

Ersätt honom med en ny kille, skapa nya minnen, då ersätts dom gamla. [bigcheers]


   
SvaraCitera