Aviseringar
Rensa alla

Hur gör jag?


Ämnesstartare

Jo, träffade honom ute på en bar för någon månad sedan. Enligt min polare vad han rätt intresserad, han kommenterade ofta att jag hade ett fint namn och att han tänkte döpa sin dotter till det osv. Sedan satt vi och snackade hela kvällen. Jag blev rätt intresserad. Sedan så började hans kompis flörta med mig och sådant, vi kan kalla honom Daniel. Jag gav hans kompis Daniel mitt nummer för att vi skulle höras nästa helg och hitta på någonting, jag ville gärna träffa de igen. Sedan dess har hans kompis smsat mig en massa samt skrivit till mig på facebook.
Någon vecka sedan smsade han från något okänt nummer, det var hans nummer - låt oss kalla honom Filip.
Men ja, ialf - nu hade jag hans nummer men varje gång jag hörde av mig till honom, vilket var två/tre ggr var det för att jag skulle försöka få tag på hans kompis Daniel för att han vägrade svara på mobilen och han skulle möta upp oss.

Jag skulle gärna ha smsat honom men jag har ingenting vettigt att skriva till honom och hans kompis är på mig som fan.
Vad ska jag göra? Höra av mig eller låta det flöda på? T.ex. om jag skulle träffa hans kompis finns det en stor chans att Filip också kommer vara där.


   
Citera

Om du är intresserad av "Filip" så kontakta och umgås med "Filip".


   
SvaraCitera

Literatus:

Om du är intresserad av "Filip" så kontakta och umgås med "Filip".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Literatus:

Om du är intresserad av "Filip" så kontakta och umgås med "Filip".

Jo MEN han är en aning äldre än mig och jag vet inte hur jag ska kontakta honom då jag som sagt inte har någonting intressant att börja en konversation med. Och jag vet inte ens om han är intresserad.
Samt han kompis är också ett litet problem nu.


   
SvaraCitera

Elliee:

vet inte hur jag ska kontakta honom

Sms:a och fråga om ni skall hitta på något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Literatus:

Sms:a och fråga om ni skall hitta på något?

Hehe, lite rädd att bli dissad här vettu.
Som sagt så vet jag inte om han är intresserad. Men ja, hellre chansa.


   
SvaraCitera

Elliee:

Hehe, lite rädd att bli dissad här vettu.

Jo, men om alternativet är att inte försöka eller att gå genom en kompis (fegalternativ) så är det mycket bättre att ta initiativ själv [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte så farligt att bli dissad. Inte vad det gäller sådana kontakter.


   
SvaraCitera

Literatus:

Om du är intresserad av "Filip" så kontakta och umgås med "Filip".


   
SvaraCitera

Rädd för att bli dissad [zzz]

Om du inte smsar honom kommer du bli autodissad
smsar du honom kanske du blir dissad


   
SvaraCitera

ChickiBull:

autodissad

[love]


   
SvaraCitera