Aviseringar
Rensa alla

Hur gör jag?? Åter igen...


Ämnesstartare

Nu är jag här igen för att få lite hjälp och tips angående den här tjejen. Ska dra allt lite kort.

Jag fick hennes MSN av min kompis också la jag till henne, första gången så råkade hon att neka mig och då bad hon min kompis att säga att jag skulle adda henne igen vilket jag gjorde. Hon var den första som skrev hej och vid ett tillfälle så frågade hon jätte mycket frågor och då skrev hon nå i stil med "Ursäkta att jag är så frågvis men jag är intresserad".

Nu har det gått några dagar och hon har aldrig varit inloggad på MSN så jag har kunnat prata med henne men hon har varit online på BDB samtidigt.

Det jag har fått reda på om henne genom dom här samtalen så har det visat sig mer och mer att hon har allt jag har letat efter hos en tjej. Hon är vacker, trevlig, står för det hon gillar och hon har ambitioner.

Rätta mig om jag har fel, men borde hon inte vara intresserad av mig då hon var den som först tog kontakt över MSN och skrev det hon skrev (som omnämndes tidigare)? Eller kan det vara så att hon inte är intresserad av mig? Då hon inte har varit inne på MSN men BDB.

Tycker ni att jag ska skicka ett mejl där jag skriver att jag väldigt gärna skulle vilja lära känna henne mer och träffa henne??

Stort tack på förhand!! Mvh MrMetrixa!


   
Citera

du kanske hade fel svar på frågorna hon ställde.


   
SvaraCitera

Kan ju ha tappat intresset beroende på vilka svar du gav henne på hennes frågor..
Men visst borde du ta och låta henne vet att du iaf är intresserad och se vad hon säger då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du kanske hade fel svar på frågorna hon ställde.

Jo visst så kan det vara... tyvärr!

Casull:

Men visst borde du ta och låta henne vet att du iaf är intresserad och se vad hon säger då.

Mmm får nog ta och göra det, dock det man är så rädd för att det ska hända är ju att om jag gör det så kanske allt skiter sig totalt vilket man inte heller vill... då hon verkligen har allt som jag har letat hos en tjej i 6 år.

Åhh fy vad jobbigt!! Får ta och tänka lite mer på det så visar det sig hur jag gör.


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Mmm får nog ta och göra det, dock det man är så rädd för att det ska hända är ju att om jag gör det så kanske allt skiter sig totalt vilket man inte heller vill...

Såklart man blir, men föredrar du att inte veta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du kanske hade fel svar på frågorna hon ställde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Såklart man blir, men föredrar du att inte veta?

Jo egentligen så gör jag ju det...


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Jo egentligen så gör jag ju det...

[no-no]


   
SvaraCitera

Din tur att visa intresse, kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

suck. Tjejer så oftast när 1), du har svarat fel eller gett ut fel vibbar. Antingen så försöker de avvakta och se vad du kommer att göra/eller så fösöker de själva komma underfund med hur de själva tänker o tycker om saken.

2), är att de bara försöker ignorera bort dig, helt.

Var rak mot henne. Vad försöker hon säga dig egentligen, och ge inte upp i första taget förräns du i.a.f fått ett någornlunda vettigt svar ur henne. [wink]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

du kanske hade fel svar på frågorna hon ställde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Din tur att visa intresse, kanske?

Fast borde jag inte ha gjort det när jag har addat henne på MSN helt utan att känna henne över huvudtaget? (det kanske du inte visste om då det omnämndes i förra tråden jag skrev)

nink:

Var rak mot henne. Vad försöker hon säga dig egentligen, och ge inte upp i första taget förräns du i.a.f fått ett någornlunda vettigt svar ur henne.

Ja jag får försöka vara så rak mot henne som jag bara kan [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra [smile] Jag har varit som den där tjejen, har gjort både 1.) och 2.) gentemot killar och det är ju på senare tid man fattat att det inte är ett fungerande sätt. Dock så brukar man få upp ögonen om killen är på och vill veta vad det är som är med en.

Lycka till! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nink:

Dock så brukar man få upp ögonen om killen är på och vill veta vad det är som är med en.

Lycka till!

Ja det får man hoppas på!! [bigsmile] Tack så jätte mycket!! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrMetrixa:

Tack så jätte mycket!!

Bara skönt att kunna hjälpa till [wink]


   
SvaraCitera