Aviseringar
Rensa alla

Hur gör jag ett Wow account?


Ämnesstartare

Har redan testat trial ett antal gånger.
Men okej tack då vet jag det:P*
Privat server hur funkar det? och hur gör man ett gratis account?


   
SvaraCitera

Nenna92:

Har redan testat trial ett antal gånger.

isf är det bara att fylla i koden som du får med spelet du köper för att uppgradera ditt trialkonto till ett riktigt så att du kan fortsätta på karaktären du höll på med där.

Sen för att jag ska se att du har svarat på ett inlägg markera min text och tryck Citera knappen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

isf är det bara att fylla i koden som du får med spelet du köper för att uppgradera ditt trialkonto till ett riktigt så att du kan fortsätta på karaktären du höll på med där.

Sen för att jag ska se att du har svarat på ett inlägg markera min text och tryck Citera knappen.

Tack är noob här oxå:)


   
SvaraCitera

Nenna92:

Tack är noob här oxå:)

jag förstod det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

jag förstod det

Haha jo de märks kanske. Har hört om Qestfinder någon som vet hur man får det?


   
SvaraCitera

Nenna92:

Har hört om Qestfinder någon som vet hur man får det?

Behövs inte utan finns inbyggt i WoW nu, annars så kan du hitta alla AddOns som du behöver på

http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/default.aspx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Behövs inte utan finns inbyggt i WoW nu, annars så kan du hitta alla AddOns som du behöver på

Aaha för på trialsen finns det inte, eller så vet jag inte hur det fungerar kan ju vara så oxå


   
SvaraCitera

Nenna92:

Aaha för på trialsen finns det inte

Jo det finns, bara det att det blev implementerat igår så har du spelat innan igår så har det inte funnits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nenna92:

Privat server hur funkar det?

När man gejjmar Priv server, är det nån random snubbe som slängt upp en server.. Man gör ett account på "snubbens" hemsida, gratis, sen spelar man på servern gratis. Alla priv servras brukar oftast vara lite moddade, men det är bara kul 🙂

rekommenderas 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du måste köpa spelet första,the burning crusader och sen Wrath of the lich king om du vill men till spelet måste du köpa Game Card för 250 kr eller så kan du betala månads vis på wow-europe.com 1 månad kosta där 13 euro tror jag hmm om du har någon kompis så skulle jag före drar att ni kör recuit a friend <-- stavningen jag vet 🙂 Mvh Sturefisgris/fejier/flayiz 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså gud..
Nu har jag köpt och installerat Wow och gjort ett battlenet account.
Men nu när jag ska göra ett wow account så står de typ välj betalning?
Men man får ju 30 dagars gratis speltid? [tard]


   
SvaraCitera

Han_som_missa:

JD

Tycker det är svårt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Tycker det är svårt

Svårt?? Att lära sig eller att spela o klara av sakerna?[confused]


   
SvaraCitera

Private server rekomenderas. Vilka nerds payyar för att lira ett spel. Kostar ju typ 125 kr i månaden. på ett år 1400 spänn ungefär inte värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA det räcker med att köpa spelet sen registera dig bara sen bara att köra.


   
SvaraCitera